Ibanez Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Snälla, ta bort gratisgrupperna! Kolla bara på sidan där man ser alla grupper! Jag hade tänkt betala för en ny grupp, men så länge det ser ut så här så tror jag att jag avstår. Det blir alldeles för svårt att locka medlemmar! Håller verkligen med! Det är liksom ingen ide att uppgradera till ''riktig'' grupp om det kommer vara 20 gratis grupper för medlemmarna kommer inte vara lika intresserade över att joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Snälla, ta bort gratisgrupperna! Kolla bara på sidan där man ser alla grupper! Jag hade tänkt betala för en ny grupp, men så länge det ser ut så här så tror jag att jag avstår. Det blir alldeles för svårt att locka medlemmar! Håller verkligen med! Det är liksom ingen ide att uppgradera till ''riktig'' grupp om det kommer vara 20 gratis grupper för medlemmarna kommer inte vara lika intresserade över att joina. +1 Jag håller verkligen med! Först trodde jag (dumt nog) att detta skulle kunna bli en kul idé, men går man till gruppsidan så ser man en tjugotal helt oseriösa grupper. Det har gått för långt, och admin verkar vara för dum för att förstå. Fangrupper hit, och vafansomhelst dit. Jag skapade en ganska oseriös grupp, det får jag erkänna. Men nu har det spårat ur. Om alla på Fuska helt plötsligt vill skapa en grupp, ja fan då har vi flera tusen gratisgrupper om vadfansomhelst. Snälla admin, åtgärda detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Mitt tips är att man har två stycken delar under "grupper". Gratisgrupper och betalda grupper. De som vill joina "seriösa" grupper behöver inte kolla under gratisgrupper. Detta så att de betalda grupperna inte glöms bort bland alla spammgrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Två flikar helt enkelt? låter som en mycket bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Snälla, ta bort gratisgrupperna! Kolla bara på sidan där man ser alla grupper! Jag hade tänkt betala för en ny grupp, men så länge det ser ut så här så tror jag att jag avstår. Det blir alldeles för svårt att locka medlemmar! Håller verkligen med! Det är liksom ingen ide att uppgradera till ''riktig'' grupp om det kommer vara 20 gratis grupper för medlemmarna kommer inte vara lika intresserade över att joina. +1 Jag håller verkligen med! Först trodde jag (dumt nog) att detta skulle kunna bli en kul idé, men går man till gruppsidan så ser man en tjugotal helt oseriösa grupper. Det har gått för långt, och admin verkar vara för dum för att förstå. Fangrupper hit, och vafansomhelst dit. Jag skapade en ganska oseriös grupp, det får jag erkänna. Men nu har det spårat ur. Om alla på Fuska helt plötsligt vill skapa en grupp, ja fan då har vi flera tusen gratisgrupper om vadfansomhelst. Snälla admin, åtgärda detta! Du klagar på det, men sen så hjälper du till genom att ha en egen oseriös grupp. Om du får göra en oseriös grupp får väl alla andra det också? Redigerat 5 Maj 2010 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Låter som en bra idé och är förhoppningsvis inte för mycket att koda. Bara att göra en kopia av Grupper-systemet i en ny flik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Två flikar helt enkelt? låter som en mycket bra idé!Ja, det var det jag menade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Du klagar på det, men sen så hjälper du till genom att ha en egen oseriös grupp. Om du får göra en oseriös grupp får väl alla andra det också?Han kanske understryker effekten av det genom att ha en egen seriös grupp? vad vet jag. och vänta bara tills de mindre aktiva p12:orna får syn på denna funktionen, då kommer antalet GF dubblas minst en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag tycker själv att detta är en riktig dålig uppdatering. Gör istället så att alla gratisgrupper behöver betala för sig (även "chatthörnangruppen" eller vad den heter) som en normal grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Chatthörnan betalar för sig men står under admins välsignande skyddsarmar. Nej, gratisgrupper som verkar lite seriösare, ha det så i 1-2 månader, ha flikar med gratisgrupper/betalgrupper på gruppsidan. finemang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Tycker det är en bra förbättring, det är i alla forum man har möjlighet och skapa ett eget gruppforum som man kan bestämma vem man vill ha med, eller kanske vill folk ha en segare webbserver på fuska.se då man måste vänta cirka 15 sekunder när man trycker på svara knappen. Sen så är det skönt då det är mindre chans att grupper som meningslösa Imba startas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Mitt tips är att man har två stycken delar under "grupper". Gratisgrupper och betalda grupper. De som vill joina "seriösa" grupper behöver inte kolla under gratisgrupper. Detta så att de betalda grupperna inte glöms bort bland alla spammgrupper.Skulle vara riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.