Diminished Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Sahlin lånade ca 55 tusen om jag inte har fel, som hon sedan betalade tillbaka plus 15 tusen för att hon använde sitt företagskort till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Ja, något år efter när åklagaren beslutade att lägga ner förundersökningen och Sahlin hade fått sig en lång lyxsemester på Mauritius (privatplan, livvakter och femstjärnigt hotell inkluderat) tillsammans med hela familjen för statens pengar. Först då betalade hon tillbaka och fortsatte sedan gömma sig X antal år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Om jag fick rösta hade jag inte röstat på nån av dom utan jag hade röstat på piratpartiet, för alla andra partier e bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Om jag fick rösta hade jag inte röstat på nån av dom utan jag hade röstat på piratpartiet, för alla andra partier e bara skit.Du skulle säkert ha röstat på Godispartiet om det fanns. Piratpartiet är ju inte direkt något bra parti det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 (redigerat) Fredrik Reinfeldt då jag röstar blått och därmed har moderaterna fler åsikter etc. som jag håller med om än socialdemokraterna. Sen är det alltid kul att se Sahlin på debatter när hon slingrar sig ur nästan varenda jävla fråga och inte kan ställa raka svar. Tobleroneskandalen är förfan historia! 8D Edit; lolool. Såg att jag skrivit på föregående sida. Sorry ;D Redigerat 15 September 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 (redigerat) Verkar som att samtliga Piratpartister är 13. Seriöst, läs på om riktiga partier. När media (Aftonbluffen?) ställde generella frågor till samtliga partier var ALLT PP kunde svara "Det kan vi tänka oss." till nästan allt inom sjukvård, skola, äldrevård, försvar... De är ju sämre än SD när det gäller allmän politik. Redigerat 15 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 De har ju bara intresse av att driva sina få frågor, och är såvitt jag vet beredda att ge bifall åt vilket block som helst som vill hjälpa dem med det. En piratpartist som var på min skola sade dock att de inte vill samarbeta direkt med något av blocken utan helst influera båda med sina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Tja de rödgröna fiskar ju röster överallt, vanligtvis med pengar. De skulle kunna fiska billiga röster av att viska lite om mindre stränga lagar när det gäller fildelning och IPRED Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Röstfiske ägnar sig alla partier åt mer eller mindre, de rödgröna gör det inte mer än någon annan. Dock har både vänsterpartiet och miljöpartiet sagt att de är för mindre stränga lagar inom de områdena och FRA, det är inget de "viskat" om heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) ... Seriöst. Du har inte märkt att de rödgröna lovar mer pengar till samtliga i samhället? Tja, förutom arbetare. Redigerat 17 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 ... Seriöst. Du har inte märkt att de rödgröna lovar mer pengar till samtliga i samhället? Tja, förutom arbetare.Och det har någonting med FRA att göra? Nåväl. Det de lovar är högre skatter för höginkomsttagare, inte lågavlönade vårdbiträden som knappt kan betala hyran. Varför ge mer pengar åt de som redan har mer än de behöver? De pengarna kan användas till de som inte har möjlighet att arbeta men ändå förtjänar drägliga liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.