zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Råkade stänga sidan innan jag skrev av :P Fick typ: MP 50.47% V ca50% Fi 47% SD 32% S 24% FP 12% KD 10% PP 10% M 10% dem sista där det står 10% var det runt 10 procent på minns inte helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Där ser man,så det var alltså FP som stämde bäst på mig. Redigerat 22 Maj 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Tydligen :P Vad hade du för planer annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (SD) 44.2% (MP) 30% (FP) 27.8% (V) 26.4% (M) 26.4% (F) 20.7% © 20.7% (KD) 19.2% (PP) 17.8% (S) 17.8% Lite förvånansvärd faktiskt, såg dock efter två tredjedelar av testet att man kunde läsa på mer om frågorna, skall nog göra om testet och se hur det går när jag inte klickar "vet inte" på fem frågor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 http://i50.tinypic.com/2rmtphl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Nya resultatet, SD fortfarande i toppen men tätt följt av Vänstern Redigerat 22 Maj 2010 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) ungefär som jag trodde, sympatiserar inte till någon större grad med något parti, däremot en del med vänsterkanten, samt att högern ligger i botten. alla dessa test suger visserligen totalt, då jag har för mig att partierna har fler åsikter än 26 st, eller de borde i alla fall ha det. Det verkar ju inte så när de propagerar för sin smörja, då är det ca 10 st som är på tapeten, resten är tydligen inte så viktiga. Gillar att S och V har alla blåa partier i mellan sig. Redigerat 23 Maj 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Gillar att S och V har alla blåa partier i mellan sig.haha, jag tycker det är kul att det typ inte går att få högt i PP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Gillar att S och V har alla blåa partier i mellan sig.haha, jag tycker det är kul att det typ inte går att få högt i PP för att få det måste man rösta "vet inte" på alla frågor utom den som berör fildelning, vilket tydligen inte går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 ungefär som jag trodde, sympatiserar inte till någon större grad med något parti, däremot en del med vänsterkanten, samt att högern ligger i botten. alla dessa test suger visserligen totalt, då jag har för mig att partierna har fler åsikter än 26 st, eller de borde i alla fall ha det. Det verkar ju inte så när de propagerar för sin smörja, då är det ca 10 st som är på tapeten, resten är tydligen inte så viktiga. Gillar att S och V har alla blåa partier i mellan sig. Var bilden relaterad till ditt inlägg? Skön "bild" du har på ditt skrivbord "adminärdumihuvudet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Skulle säga att det här testet stämmer ganska bra. FP 66,4% M 59,2% KD 55% C 42.1% SD 39,2% S 21,4% MP 19,2% V 15% FI 14,2% PP 7,1% Redigerat 23 Maj 2010 av MightyBaal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Alltså alla som har något emot SD behöver ju bara kolla ut genom fönstret, mångkulturen är skit, invandringen är skit.Är mångkulturen skit? Du skojar? Vad hade Sverige vart utan invandring, svara på det du. Mångkultur är det bästa som kan hända ett land och det har funkat så i mer än 2000 år nu, romarna tog mycket kultur från grekerna, spanjorerna tog mycket från araberna, världen lärde sig av det första civiliserade samhället i världen Babyloniska Imperiet. Jag kan börja så här, vad Sverige skulle ha vart utan invandring och vara helisolerade är att alla skulle springa runt med vikingahjälmar på vintern och skrubba oss själva när vi duschar med katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.