Northwest Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll och fickpingis :) +Hockey B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Pingis, simning, ishockey, fotboll samt ju-jitsu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Fotboll, Tennis och nu gymmar jag bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Ganska många sporter faktist. Fotboll, basket, orientering, skidåkning, friidrott, tyngdlyfting(fortfarande), innebandy(fortfarande). Ska börja träna muay thai i september och då kommer jag förmodligen dra ner på tyngdlyftningen, blir annars 4 muay thai-träningar, 3 innebandy-träningar + matcher och 3 gympass per vecka. Måste ju ha tid me annat också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag körde Ishockey o Fotboll när man var mindre, Nu har det blivit o nöta data o ps3 hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Har hållt på med Judo, Brottning, Kung fu, friidrott och för tillfället matte. B) Det sista kanske inte är en sport, men jag tävlar i det (fick sammanlagt femtusen kr av matte förra terminen). :D Redigerat 17 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Fotboll, handboll, även fickpingis på relativt hög nivå, var lovande fast orkade inte fyspassen så slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Har hållt på med- Fotboll, innebandy, tennis, pingis, basket, ju-jitsu, Hockey Håller på med nu- Inga Redigerat 17 Augusti 2010 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Fotboll, innebandy, tennis*, skytte, skidor, snowboard, skateboard*, speedcubing* * = Håller på med. Redigerat 17 Augusti 2010 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Fotboll och innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manman Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 jag håller fortfarande på med ju-jitsu, parkour och baseball har däremot avslutat fotboll, basket, tennis, pingis och taekwondo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) spelar bara golf Redigerat 17 Augusti 2010 av Remington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.