fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) Tyck vad du vill, bara du röstar på alliansen! :D Det är svensk konstitutionell demokrati det. :rolleyes: Att inte prata om det tror jag bara späder på allt som har med främlingsfientlighet/extremism att göra.!!!!!! Redigerat 12 September 2010 av fishmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Så, kontentan av den här diskussionen blev att man bör diskutera invandring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) Så, kontentan av den här diskussionen blev att man bör diskutera invandring?Samt att riksdagen inte vågar.Om växande getton dvs. Redigerat 12 September 2010 av fishmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) Det är svensk konstitutionell demokrati det. :rolleyes: Jajamen. Edit: Jävlar vad det editas hit och dit :P Redigerat 12 September 2010 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Mohaha, intercepted. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) OSHI- Nu skall jag fan sova. G'natt. Redigerat 12 September 2010 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Att inte prata om det tror jag bara späder på allt som har med främlingsfientlighet/extremism att göra.Detta är förstås en annan fråga. Jag kan också tycka att det finns en poäng i att debattera om invandringen, vare sig man är för den eller emot. Om man inte tar upp frågan i media kan man varken argumentera för eller emot vilket skulle kunna leda till ökat stöd för rasister, eftersom deras åsikter har starkast stöd hos de oupplysta. Tillåter man att argument mot invandring förekommer i den allmänna debatten kan man också dra upp vad som är fel med de åsikterna (om det är något fel vill säga, det är vad jag tror men tänker inte statuera det som ett faktum här), så att man kommer åt de som annars skulle kunna falla in i rasistiska synsätt pågrund av okunskap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Men vaaaad exakt är rasistiskt med att säga att det är lättare för t ex skandinavier att bli en del av samhället här! X( Så fort vi slutar dalta runt med att se allt som rasistiskt kan man TA TAG I PROBLEMET! >:C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) Men vaaaad exakt är rasistiskt med att säga att det är lättare för t ex skandinavier att bli en del av samhället här! X(För att skandinaver är vita och vita har skapat allt ont i världen?nej.. vet inte faktist, brukar också vara ovanligt att man hör vad det finns för negativa effekter med rasism ... utan man hör bara att det är fel att vara rasist, men inte varför. Redigerat 12 September 2010 av Ohm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Men vaaaad exakt är rasistiskt med att säga att det är lättare för t ex skandinavier att bli en del av samhället här! X( Så fort vi slutar dalta runt med att se allt som rasistiskt kan man TA TAG I PROBLEMET! >:C Rasism är väl, per definition, att man anser att vissa folkslag är bättre än andra rent genetiskt. Så att säga sådär är nog på så vis inte rasistiskt, möjligtvis fördomsfullt. Men skulle nog tro att det generellt sätt stämmer ganska bra hursomhelst. Men vad man sen gör av det är en annan fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Igentligen så ska inte muslimer eller "(n*g*a*r)" Får bo här i sverige. Detta är vårt land, Det är som jag ska komma till doms land och "bo" där. Igentligen ska dom få stanna kvar och se själva vad dom har försakat... Redigerat 13 September 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Detta är vårt land, Det är som jag ska komma till doms land och "bo" där. Gör det, så slipper vi dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg