Rullis Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Varför skulle jag?För att få en kick ;3 nä. Men för att göra något du vill. Lär dig något du vill istället för det du vill i skolan, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Jag skolkar lite halft när ingen vet eller bryr sig typ. Typ stannar nån extra dag efter man vart sjuk eller skippar nån extra lektion efter tandläkaren. Men skolkar ibland annars också men väldigt sällan. Oftast när jag bara mår piss av saker som hänt eller att det bara är drygt/jobbigt. Då brukar jag jobba hemma iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Har alltid skolkat. Har aldrig haft någon bra självmotivation. Så när vi sitter och läser, t.ex elektrokemi blir jag bara uttråkad, inte bara för att jag redan kan det, jag finner det ointressant och tappar motivationen helt. Så då lämnar jag lektionen, smäller upp laptopen och läser om autism eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 jag skolkar aldrig, har full närvaro och kommer typ aldrig försent, fast när jag väl kommer försent så blir det typ 2 timmar sent ^^ fast det har bara hänt två gånger i hela andra året på gymnasiet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 bara en gång i lekis. men däremot när man ska in skyndar man sig inte direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 (redigerat) jag skolkar aldrig, har full närvaro och kommer typ aldrig försent, fast när jag väl kommer försent så blir det typ 2 timmar sent ^^ fast det har bara hänt två gånger i hela andra året på gymnasiet :PSamma här, fast 7:an istället för gymnasiet då. ;) Däremot så brukar jag inte skynda mig precis för att hinna till lektioner efter att jag varit borta ett tag. Typ om jag varit hos tandläkaren, doktorn etc. Redigerat 8 Juni 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Jag skolkar när det finns utrymme för det. När jag har lektioner som jag inte 'behöver' gå på eller om jag bara har en lektion för dagen eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Skolkade ganska så mycket förra året, Kände bara för att skippa lite lektioner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 (redigerat) Hade en så där 17%-18% i frånvaro på en del kurser i gymnasiet (fysik, matte bl.a.), tack och lov annars hade jag aldrig fått MVG i dem. Men min biologilärare var så bra så jag hade 0% i hans kurser (enda kurserna jag inte hade frånvaro i). Så det hela låg på typ 13%-12% i snitt. Men mot slutet av trean gick det ner till 9%-10% för det var många viktiga saker som prov och betygssnack och sådant. Redigerat 13 Augusti 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag skolkar när det finns utrymme för det. När jag har lektioner som jag inte 'behöver' gå på eller om jag bara har en lektion för dagen eller något i den stilen.Såhär, det var bra skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 (redigerat) Skolkar bara från elevens val, men det är sällan. Annars skolkar jag inte. Redigerat 20 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Jag hade 100% närvaro i 2an. Och 99.5% i 1an :) Fick stipendie för det i 1an, hoppas på att få det denna gången med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.