Mumutio Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Fungerar majja lika bra som alkohol för att bedöva sig från emotionell smärta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Fungerar majja lika bra som alkohol för att bedöva sig från emotionell smärta?Alkohol är ju en depressionsgivande drog så det skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Tror det är marijuana (stavning) som kan hjälpa väldigt bra mot tourettes syndrom.Jaså, jag vet ingenting om tourettes syndrom eller om folk som har den grejen fr använda cannabis. Men Whore har nog inte den, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Jaså, jag vet ingenting om tourettes syndrom eller om folk som har den grejen fr använda cannabis. Men Whore har nog inte den, i alla fall.Tourettes syndrom?Nej, jag vet inte.Men jag har det, borde jag få röka på för att lugna ner mina tics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Fungerar majja lika bra som alkohol för att bedöva sig från emotionell smärta?Det skulle jag tro. Har aldrig tagit det när jag varit deprimerad, så kan inte säkert säga att det bedövar smärtan.Men om man kollar på något som piggar upp en ihop med det, så borde det göra det. Eller om man är med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Fungerar majja lika bra som alkohol för att bedöva sig från emotionell smärta?Se till att vara säker innan du provar (om du ska det). Vissa droger förstärker nämligen känslor, även de man inte vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Tourettes syndrom?Nej, jag vet inte.Men jag har det, borde jag få röka på för att lugna ner mina tics?Jag har ingen aning, men om läkare kanske ger någon slags begränsad dos... jag vet inte.Vi kan jämföra med morfin. Jag tycker det är bra att om man har jätteont så får man en sån dos med morfin så man slipper ha ont.Nu vet ag ingenting om syndromen som du har, men att cannabis kan fungera som läkemedel låter okej för mig.Det betyder att JAG förtjänar att gå till fängelset och rehab (eller något som hjälper mig att sluta bruka/missbruka cannabis) om jag röker cannabis. Det förändrar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Jag förstår fortfarande inte var felet ligger i att göra det för nöjets skull, bortsett ifrån vad lagen säger om man tänker så. För att det är konstgjort för belöningssystemet? Hur klassificerar du något som "konstgjort för belöningssystemet" och varför är det fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 och så börjar det om, ni har redan snackat om exakt samma sak för 30 sidor sen: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1894484 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Jag försöker ställa mer specifika frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Alkohol är ju en depressionsgivande drog så det skulle jag tro.Jag tänkte mer kortsiktigt, alltså under själva ruset. Förresten blir man bakis av cannabis? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Jag tänkte mer kortsiktigt, alltså under själva ruset. Förresten blir man bakis av cannabis? :ohttp://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_effects.shtmlStår lite om Hangover där. Jag gissar dock på att det knappt märks sålänge man inte tar stora doser, som med alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.