Hoppa till innehåll

Spotify Free/open: 10 Timmar/månad!


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Sen ni som tycker om Grooveshark som den "lagliga" versionen.

Grooveshark är inte lagligt, enligt användaravtalet så ger dem vi medlemmar där allt ansvar också.

Vem bryr sig om det är lagligt eller inte. Jag bryr mig bara om att är gratis. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så är jag glad för att det ska bli begränsad tid på Spotify. Då får jag en anledning att skaffa Unlimited så jag slipper reklam. Att behöva gå in på internet hela tiden för att lyssna på musik skulle ändå bara bli jobbigt och jag har ändå använt Spotify så mycket att det skulle kännas konstigt att använda något annat musikprogram som tex Grooveshark.

Redigerat av Entropia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte själv precis en månad med unlimited, känns som jag kan avvara 49kr för att kunna lyssna på obegränsat med musik när jag lirar. Det skulle aldrig falla mig in att börja använda Grooveshark då jag hatar det av den simpla anledningen att det inte är kompatibelt med mediaknapparna på tangentbordet såsom "Play" osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag funderar på att köpa telefonen Xperia Arc med Telia abonnemang och tydligen så får man Spotify Premium i 3 månader. Jag vill inte ens ha Spotify Premium då jag lyssnar på Grooveshark och att man får Spotify Premium på köpet är ju fel då kostnaden för det 3 månader långa abonnemanget läggs till i det totala priset. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag funderar på att köpa telefonen Xperia Arc med Telia abonnemang och tydligen så får man Spotify Premium i 3 månader. Jag vill inte ens ha Spotify Premium då jag lyssnar på Grooveshark och att man får Spotify Premium på köpet är ju fel då kostnaden för det 3 månader långa abonnemanget läggs till i det totala priset. :angry:

Life is a bitch.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag funderar på att köpa telefonen Xperia Arc med Telia abonnemang och tydligen så får man Spotify Premium i 3 månader. Jag vill inte ens ha Spotify Premium då jag lyssnar på Grooveshark och att man får Spotify Premium på köpet är ju fel då kostnaden för det 3 månader långa abonnemanget läggs till i det totala priset. :angry:

Köp inte telefonen med Telia abonnemang då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag funderar på att köpa telefonen Xperia Arc med Telia abonnemang och tydligen så får man Spotify Premium i 3 månader. Jag vill inte ens ha Spotify Premium då jag lyssnar på Grooveshark och att man får Spotify Premium på köpet är ju fel då kostnaden för det 3 månader långa abonnemanget läggs till i det totala priset. :angry:

Dagens I-Lands problem

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grooveshark slår Spotify? Pff.. Spotify ger dig möjlighet att ha offline spellistor. Om ens grooveshark finns till mobiler, är det så stabilt som Spotify? Finns inget stabilare än Spotify heller. Sen att tjäna pengar som grooveshark gör är bara fel, Spotify ger en del av kakan till skivbolagen som publicerar låtarna. Grooveshark tjänar på andras arbete utan att ge något tillbaka.

 

Woody, Spotify har mest brillianta marknadsförningen som både gynnar kunder/gratis användare samt de som skapar musik. Men ska utbudet bli större måste dem omsätta mer pengar. Spotify tjänar inte så mycket som folk tror.

 

[EDIT] Woody igen: Spotify finns även på mobiler också.

Grooveshark finns som sagt var också till mobiler. Till Android, Palm, Nokia och Blackberry.

Och med tanke på att jag betalar 20kr/månaden för Grooveshark anywhere iom att jag började betala för tjänsten före december förra året så finner jag det extremt mycket prisvärdare än Spotify och iaf androidappen tycks då vara väldigt stabilt.

 

Fast sen kan man väl diskutera om Groovesharks nya priser är värda eller inte. Men för 20-30kr/månaden så anser jag det vara så värt som det bara kan bli ;) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...