Whore Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 It never gets old.Aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 (redigerat) Förlåt för att man är så sen då! Har varit borta =/ Men aja, najs att ni är tbx. Jag har inget emot att ett nytt KG startas även fast det inte kommer vara lika bra som förut förresten. Och nån random som typ nyss vart medlem anmälde min I <3 Kattgruppen ava för nån månad sen också ._. Redigerat 19 Augusti 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Vi är ungefär som den allra värsta inavlade byn funnen djupt nere i den Amerikanska södern. Fast inte riktigt lika duktiga på banjo.Så sant B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Välkomna tillbaks. Är själv gammal KG-veteran :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 (redigerat) Är tillbaka till fuska efter att jag hört att WASD och Dave37 är tillbaka. ^ Redigerat 19 Augusti 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Är tillbaka till fuska efter att jag hört att WASD och Dave37 är tillbaka. ^Jahaja, men så trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Det är dagar som den här jag verkligen överväger att bli buddhist. Reinkarnation fawk yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Vad är meningen med denna tråd? Lite mycket A-whore för min smak :< Hur som haver, välkommen tillbaka. Håll er i schack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Välkomna tillbaks. Är själv gammal KG-veteran :wub:Ja men vad hände med dig?Såg dig förr, men inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Welcome back guys ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Tja boys :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Vad är meningen med denna tråd?Nä vi ville bara se vad som hände och hur folk reagerade. Visst det kan tyckas att vi placerar oss lite på ett podium men vårt resonemang var mer att vi hade uppfattningen om att vi faktiskt var omtyckta och välkända och därför kunde göra en tråd för det var något "speciellt", även om jag inte ser mig som en mervärdig eller bättre person än någon annan här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.