PIMAL Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Hej jag heter markus och är 13 år. jag vill ta mitt liv pga att min pappa tjatar så in i hel*ete mycke på allt och så jä*las han med mig hela tiden och irriterar mig. Och när jag säger till min min mamma och säger att jag vill flytta hem till henne så säger hon bara: ok men du kan inte flytta hit... Så jag SKA ta livet av mig men vet inte hur. Jag är fet och ful och spelar hela tiden ( har inget att leva för ) Jag vill ta livet av mig med en pistol men vet inte hur man får tag i en... så det är ett problem. Jag har sagt till pappa och mamma att jag tänker ta livet av mig men dom tror inte på det. Vill någon ta livet av sig tillsammans med mig? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Det är ju faktiskt nu när du växer upp som du får möjligheten att själv ta tag i ditt liv och göra något åt det. Jag mådde också skitdåligt när jag var 13, hade inga kompisar, var finnig, klen och rädd. Ett eller två år senare mådde jag jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Det lär ju annars vara ganska säkert och gå ganska snabbt att bara ställa sig framför ett tåg. Men jag skulle inte rekommendera någon 13-åring att ta livet av sig. Seriöst, ditt liv har inte ens börjat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 (redigerat) Som Mumutio skrev så har livet inte ens börjat. Du har hela livet framför dig, avsluta det inte nu. Vad är det din pappa retar dig för? Jag tycker du inte borde ta livet av dig, tänk på alla dina kompisar och släktingar. Dom skulle bli förkrossade. Redigerat 25 Oktober 2011 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Vad är det din pappa gör mot dig och varför kan du inte flytta hem till din mamma? Ni som ger honom tips på hur man tar livet av sig, dra åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PIMAL Skrivet 25 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Som Mumutio skrev så har livet inte ens börjat. Du har hela livet framför dig, avsluta det inte nu.Vad är det din pappa retar dig för?Jag tycker du inte borde ta livet av dig, tänk på alla dina kompisar och släktingar. Dom skulle bli förkrossade. Annars skulle jag kunna rekommendera att du lägger dig på tågvägen och blir halshuggen, det är en snabb och smärtfri död.har inga vänner Häll i dig en burk råttgift, undvik motgift i 1 timme, så är du garanterat död inom 24 timmar. Råttgift smakar kanske inte heller särskilt gott, så blanda det med glass eller något så blir det lättare att äta; effekten förändras inte.nej jag vill dö direkt Vad är det din pappa gör mot dig och varför kan du inte flytta hem till din mamma? Ni som ger honom tips på hur man tar livet av sig, dra åt helvete.pappa jävlas med mig hela tiden och kallar mig fetto och masssa sånt skit och min mamma knarkar och hos henne får jag inte bo då :( jag har ingen och inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 (redigerat) Edit: missade ovanstående Redigerat 25 Oktober 2011 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 (redigerat) Sök hjälp någonstans om du inte kan bo hos dina föräldrar? Redigerat 25 Oktober 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 pappa jävlas med mig hela tiden och kallar mig fetto och masssa sånt skit och min mamma knarkar och hos henne får jag inte bo då :( jag har ingen och ingetMor/far föräldrar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Vad i helvete är det för fel på folk? Sitter ni och ger förslag på hur man tar livet av sig på ett forum där medelåldern är 12? Jävla idioter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Du borde hitta kompisar. Börja på någon sport eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 13 år, vill ta livet av sig själv för att hans pappa är irriterande. Vem ringer Aftonbladet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg