zitroz Skrivet 10 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Cider only? B)Haha neejdå alltmöjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Supit non stop i snart 24h, riktigt sliten, fy satan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Supit non stop i snart 24h, riktigt sliten, fy satan..Kommer ihåg den sista studentveckan så. Men fan vad kul man hade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Jag hinkade verkligen i mig en massa öl och vin igår. Minns typ inget av firmafesten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Jag hinkade verkligen i mig en massa öl och vin igår. Minns typ inget av firmafesten :)Man drick för o glömme o sen kan man börje o dans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Nu blir det nykter utekväll och chaufför, så olikt mig, men det behöver min kropp ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Smått bakis och seg, känner mig inte helt pepp men vafan! Varför inte idag också? Bajs.. nu har huvudvärken slagit in.. det är inge bra att blanda alvedon med alkohol va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Smått bakis och seg, känner mig inte helt pepp men vafan! Varför inte idag också? Bajs.. nu har huvudvärken slagit in.. det är inge bra att blanda alvedon med alkohol va?Nej, det är en dålig idé för levern. Drick rikligt med vatten så ska det bli bättre ska du se. Eller juice eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 juiceOkej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Mja, med juice lär du få i dig socker och salter som du pissat ut, så kör på. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Ska också ut ikväll. Får se när skjutsen dyker upp. Men eftersom jag drack jävligt mycket igår så känner jag mig inte så pepp eller fräsh. Det är väldigt sällan jag festar två dagar i sträck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Vafaen, purjo har gett ut mitt nummer till folk och nu får jag fucking fyllesamtal! "Öööeheöheööö, vem fan är Draken?" :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg