Layton Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Vad gillar du för musik? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Vad gillar du för musik? :)http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1942599 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Har du spelat AoM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jajjamensan! =D Men det var länge sen och spelade inte så där fruktansvärt mycket, men spelade tillsammans med några från KG. Det var kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 GamerAnger - play your friends online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 GamerAnger is the shit! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jajjamensan! =D Men det var länge sen och spelade inte så där fruktansvärt mycket, men spelade tillsammans med några från KG. Det var kul. :)Körde ni mot varandra asså? :-DJo det är ju förbaskat roligt enligt mitt tycke, mötte några vänner men var relativt överlägsen- sen testade jag lira mot andra på Gameranger och fick grovt mycket pisk xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jag, Jucielol, Denieru och Anton körde i 2v2 med Titan expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jag, Musten och AntonJ3000 spelade AoEII igår i lag mot tre moderate, men pisk fick vi i kopiösa mängder. Man är nog alltid sämre än man tror. Har du det också, eller är det bara AoM som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 (redigerat) Jag har det inte men kan skaffa om det skulle behövas. ;) EDIT: Dock har jag omtentaplugg fram till 17nde så.... Redigerat 13 Januari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jag, Musten och AntonJ3000 spelade AoEII igår i lag mot tre moderate, men pisk fick vi i kopiösa mängder. Man är nog alltid sämre än man tror. Har du det också, eller är det bara AoM som gäller?Jag har båda men under åren har cd-skivorna repats och fungerar inte längre- kör mest piratversioner nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Om man har skivorna kan man tanka hur många gånger som helst utan att känna sig skyldig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.