# 21 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (Pippo @ 04/11-2004 12:21:00) Vi hade ju en och annan trevligt diskussion i #fuska.se igår ;) vart då???? :o Chatten menade han nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ja..Chatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Om Bush vann är tveksamt, men president blev han iaf i fyra år till. Nu blir det väl spännande att se vilket land han bombar skiten ur för ingenting... Kanske vårat? I Aftonbladet stog det om en forskargrupp som analyserats Bush uttalanden och de tyckte att han var på väg att bli senil. Så det så. Vita huset har dock avvisat det med kommentaren "Det är inte så." Bush tal kan ju ibland vara bra skrivna, men det är ju för att det sitter någon snubbe som skriver alla hans tal. Men ibland hoppar ändå en groda fram ur hans käft... som exempelvis i min signatur. 76 i IQ stämmer visst, iallafall det jag har hört. Men sedan finns det något som kallas EQ också, som är så mycket viktigare. Det har med känslor att göra osv. Där lär väl Bush ligga på minus. Han är en fet j*vla idiotjävel helt enkelt som spenderar miljontals dollar på bomber, när det dör barn i Afrika varje dag av svält. USA är Fet Mans mecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Egentligen så var det smart av Kerry att ge upp eftersom han hade en underlägsen nivå . Inte för att jag hejade på Bush men efter den stora ledningen hade Kerry nog ändå förlorat. "Kom nu kechtup så går vi...". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Är du för Bush eller Kerry? http://www4.svd.se:8080/cgi-bin/bushkerry/valguide.pl Mitt resultat: Du har mycket gemensamt med: Ingen kandidat Du har ganska mycket gemensamt med: George W Bush (republikan) (75%) Du har lite gemensamt med: John Kerry (demokrat) (68%) Du har mycket lite gemensamt med: Ingen kandidat Trots att jag var för Kerry i allmänhet, blev den jag hade mest gemensamt med Bush. (Åsiktsmässigt) Nåja. Jag håller ändå fast vid att Kerry borde vunnit. Bush bombar sönder länder utan en riktig anledning. "Stoppa terrorismen" kallar han det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag fick: Du har mycket gemensamt med: Ingen kandidat Du har ganska mycket gemensamt med: John Kerry (demokrat) (78%) Du har lite gemensamt med: Georg W Bush (republikan) (62%) Du har mycket lite gemensamt med: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Du har gemensamt med: Ingen Kandidat Du har ganska mycket gemensamt med: George W Bush (Replublikan) (76%) Du har ganska lite gemensamt med: John Kerry (Demokrat) (72%) Jag är inte så fruktansvärt insatt i det här, efter dessa tester verkar det dock som att jag skulle gilla Bush mer efter mina åsikter.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag är inte för Bush eller Kerry men jag kan lova att han inte är en krigsgalning som kommer att ge sig på Sverige villken minut som helst. Det fanns ju anledningar till att han (+ hundra till beslutade att det skulle bli krig). <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 BU för Bush GO för Kerry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Så dags och säga det nu, Caddles ? =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Testresultat: Du har ganska mycket gemensamt med: John Kerry (demokrat) (83%) Du har lite gemensamt med: George W Bush (republikan) (67%) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag är inte för Bush eller Kerry men jag kan lova att han inte är en krigsgalning som kommer att ge sig på Sverige villken minut som helst. Det fanns ju anledningar till att han (+ hundra till beslutade att det skulle bli krig). <_< Ja det var nåra som hållde med bush att det skulle bli krig men dem är rasister såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg