Hivee Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Och kommunist? Absolut inget fel i det! :) Haha förlåt men jag trillade av stolen! Önskar mig även ny parfym. Min tog slut precis :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Dragon age: Origins och ramminne.+En ny gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Då är det snart jul igen! Vi kör denna tråden för sjätte gången i rad! Denna tråd har existerat i 6 år people, kan ni fatta det! Hur ser era önskelistor ut i år? Berättas berätta berätta! http://www.emblibrary.com/EL/product_images/a5022.jpg 10 månader, 20 dagar och 10 minuter efter inlägget innan. :o OnTopic: Önskar mig nog bara några spel, inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jul, vad är det? :huh: (haha) Eftersom det inte finns en tråd för chanukka gåvor så tänkte jag skriva här, Pengar, pengar och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Ps3 Pengar sen typ nåra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 ingen aning, pengar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 hmm extralysen till bilen iaf sen modern warfare 2 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 (redigerat) Pengar. Pengar. Pengar. Pengar. Stereo till bilen. högtalare till bilen. En rak 6'a med 24 V. Men det jag kommer få är något som det vanliga jag brukar få på julen. Lite pengar(ca 500kr), ngn jävla t-shirt som jag aldrig kommer använda. Hmm, kanske en jävla kniv också! Jag blir så jävla less på att alla ska ge mig saker jag varken vill ha eller kommer ha nytta av. Ge mig pengar bara så blir jag glad för då kan jag köpa det jag vill ha, tex. en stereo.... Har inte skrivit ihop min önskelista än, men antagligen önskar jag mig några av de här sakerna En Zeitgeistmovemen-T-shirt Att så många som möjligt ser Zeitgeist Addendum Böcker/filmer/information om hydroponisk odling Böcker/filmer/information om enklare vindkraftverk/solpaneler/andra "gröna" energikällor En stirlingmotor. Thihihi :lol: Redigerat 24 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Önskar mig inget längre, när ja var mindre visst att man hade en önskelista men nu mera tar jag vad ja får. Men de brukar oftast bli pengar/kläder något ps3 spel och kanske någon film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Någon som köpt någon julklapp än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nopp. Vart förvånad när jag skulle hämta min kusin och dom tog fram sån där julstake eller vad det heter xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.