Hoppa till innehåll

Flodvågerna!

Gäst abu

Rekommendera inlägg

• Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På tv i morse sa dom att det kunde vara upp till 4000 döda svenskar och allt som allt 87000 människor. Många saknas ju fortfarande och dom kan ju vara vid liv om dom har blivit upp plockade av någon.

Läste i tidningen att dom hittade en 20 måndaders gamal bebis flytandes på en maddras. Och han överlevde. Otroligt att maddrasen inte välte.

Det är tråkigt att höra om alla som har förlorat någon, och man väntar bara på att se ett bekant ansikte i tidningarna.

Men det är ju roligt att höra alla som har återförenats igen. Det var en 17 tjej som hade kommit i från sina föräldrar och tagit sig upp på en pickup som åkte förbi på en väg. Hon hittade sin pappa sittandes på hotelets tak och mamman hittade dom på sjukhuset så alla klarade sig.

Dom interjuvade en man som hade letat efter sin sambo enda sedan i tisdags, det är så tråkigt att höra sånt för troligen så är hon ju död.

Forskarna tror ju att det ska slå ner en komet om 25 år, och att när den slår ner kommer det att bildas en jätte våg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag var där när det hände! :blink: :( :o :huh: :bah

satt och åt frökost när det hände helt plötsligt sprang alla men ingen viste varför. mitt hotel klarade sig bra men nåra blev skadade.1 på vårat hotel dog och typ 20 skadades.många har inga kläderoch sånt. jag var vid karonbech.först var det rykten om att det va en bomb på stranden! då trodde alla att det var därför alla sprang.EN kille trode det var en teroristattack!

patong och ett annat ställe va värst. patong va aldeles brevid oss?

Redigerat av msxmsx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag var där när det hände! :blink: :( :o :huh: :bah

satt och åt frökost när det hände helt plötsligt sprang alla men ingen viste varför. mitt hotel klarade sig bra men nåra blev skadade.1 på vårat hotel dog och typ 20 skadades.många har inga kläderoch sånt. jag var vid karonbech.först var det rykten om att det va en bomb på stranden! då trodde alla att det var därför alla sprang.EN kille trode det var en teroristattack!

patong och ett annat ställe va värst. patong va aldeles brevid oss?

Ärligt!? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...