Xade Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 det säger sig själv, han är homo. Det är sjukt att vara homosexuell, det borde inte få jobba i huvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Så vad tycker du att man ska göra med dom som e homosexuella? Döda dom eller? Du e sjuk Xade. Hoppas du går o blir homo o börjar hata dej själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Ok,blanda mig inte i bråket nu va? Själv tycker jag att det inte e så konstigt att vara homosexuell,ja menar,va f*n e det som e så äkligt?Dom får göra som dom vill,dom får skylla sig själva,så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Varför bry sig vad andra gör, vi är alla människor. Poff jag lovar att Xade inte blir homo. Dessutom är han arg som f*n här hemma för sin varning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Troligtvis inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) Asså, Xade. Om två killar eller två tjejer är kära i varandra så ska väl dom också få gifta sej och umgås? Big deal, eller? Vad har du emot homosexuallitet? Du är ju f*n rädd för det, och dessa personer är dom som främst bör se över sin egen läggning enligt mej... "Åh, jag får inte bli homo, det är ju konstigt... åh, där kommer en bög. Bäst jag tittar bort iaf jag skulle tända på han..." Väx upp, Xade. Det finns folk som blir kära i växter och har intima förhållanden med träd. Det är äckligt, dendrofiler tror jag de heter. Dom är äckliga. Inte homos. Homos är vanliga människor som hellre är ihop men någon av samma kön. Inget konstigt med det. Redigerat 17 April 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Jag är inte heller för homosexualitet men jag tjafsar inte om det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Xade: lär av bror din.., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Homosexualitet må vara äckligt för den som påstår sig vara perfekt. Pedanta tomtar. Det kvittar väl om man har samlag i stjärten eller i kvinnans inbuktning, det finns ju dom som har gumpsex även med kvinnor. Då borde det inte vara någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 hehe, gumpsex, lät lite kul..... men det borde självklart inte spela nån roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Jaja, du förstod säkert vad jag menade. Aktar mig lite eftersom jag har egna äldre upplevelser vad biverkningarna kan vara av förhårda uttryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Många tjusiga omskrivnigar i det inlägget. Allvarligt talat varför är xade så, katolsk. Varför inte vara lite mer öppensinnad och vara glad över att vi är olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.