Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 I vår kommun praoar man första gången i 8an. Nästa år då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag kommer praoa om 3 år ^_^ Fast jag längtar dit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag praoade i en resturang i två veckor för ca 2 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 I åttan praoade jag två veckor på en 4h gård. I nian praoade jag två veckor på Kvantum Och nu har jag i sommar proat i ett år på fyriszoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mater Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag går i sexan! måste man praoa på föräldrarnas jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 -=Gogeta=-: Det är klart att man inte behöver det. Vi i min skola får vi inte praoa på våra föräldras jobb. Själv har jag redan nu haft prao. Mycket trevligt, fick känna på det riktiga livet nu ^_^. Respons; Ont i fötterna... Men skulle nog kunna sommarjobba där nu för att få till sig lite pengar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 tror det beror på skola och framför allt klass vart man praoar. på högstadiet brukar man få välja bland praoplatser som skolan fixat, men man kan fixa egen oxå...iaf på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Prao lista: 4an:1dag 5an:1dag 6an:1dag 7an:2dar(tror jag) 8an:2veckor 9an:1vecka går i 6an nu praoade på ica i höstas i 8an vet jag vart jag ska proa om de finns kvar hos min kusin i vårgårda man får tårta å sånnt där de gör saker åt autoliv å sånna företag Redigerat 28 Mars 2005 av Mighty Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Praoade på Kommunen en vecka i sexan ( sög hårt ) Sen i åttan är det två veckor ( om ett år alltså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 För delar med att Proa? ......Inga...... Nack delar med stt Proa? -Ont i fötterna. -Blåser i händerna. -Slav . -Huvudvärk. -Rygg problem. -Knä problem. -Göra ALLA's arbeten! -Muskelvärk -Migrän -Spy Och en hel j*vla mera!!!! :evil: Proa plats är som döden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 milla1077: Det är så det kommer att bli när du blir äldre och måste jobba för att tjäna in pengar. Så det är bara att vänja sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Till Selene: He he, ja vet...Blää....Vill inte bli vuxen :P ...Men man måste ju...Men hoppas hösten proa bli roligare......Ska ta på något annats ställe...Typ hemma :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.