Hoppa till innehåll

Big Bang!


Gäst ymphinorx
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Själv så skulle jag säga att Big Bang skapade planeterna. Men hur livet kom till det är fråga som man troligtvis aldrig kommer få reda på. Men min teori är dock att det inte "ploppa" upp människor från ingenstans utan att tex en liten insekt (jaja insekt, några fattar säkert vad ja menar)har utvecklats och utvecklats. Så det till slut har blivit vi Homosapiens. Som sagt min teori är inte direkt genom tänkt menmen.

 

 

= evolution.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 628
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Själv så skulle jag säga att Big Bang skapade planeterna. Men hur livet kom till det är fråga som man troligtvis aldrig kommer få reda på. Men min teori är dock att det inte "ploppa" upp människor från ingenstans utan att tex en liten insekt (jaja insekt, några fattar säkert vad ja menar)har utvecklats och utvecklats. Så det till slut har blivit vi Homosapiens. Som sagt min teori är inte direkt genom tänkt menmen.

 

tack det var ordet ja sökte, var inte så pigg igår natt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Big Bang kan inte skapa liv? Har någon här hört talats om encelliga organismer som bildades vid explosionen?

Det var bara små bakterier från början som sedan utvecklades till flercelliga organismer.

Kometer inehåller vatten, som är en viktig ingrediens till att skapa liv...

Redigerat av Iqaros
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej nej !!

 

de gick till såhär. gud hittade för längelänge sen en trollstav och med den kunde han göra en blixt av.och då gjorde han en blixt och kastade på en stor planet som är dubbelt så stor som...en apelsin.den apelsinen sprängdes och de va så som alla andra planeter skapades.alltså alla planeter är gjorda av ruttna apelsindelar.och den stora smällen heter apelsin-ruttnar-smällen.

 

 

som ni kallar den stora smällen (bigbang)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...