Lander Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 dr.cheat =dfre., chgewz<at :P gick inte så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 [sdamurtai} Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 admin ^^ svårt? nej, bara man skriver med armbågen från rätt vinkel så ;) mm, du menar att du höll i din arm och sedan tryckte med en knöl? Man ska ju inte hålla, sen bara mosa den rakt ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Admin,jag vet,det är enkelt om man fegar och trycker sakta med rätt vinkel och använder knölen och sånt men då blir det ju inge action. Jag kunde också göra rätt,men om jag gjorde lite slarvigare vart det orftsan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Skriv det du kallar dig för här på Fuska.se med endast armbågen. Du sa bara använd armbågen, du gav inga fler instruktioner. Så kom int med undanflykter! (; Jag använde bara min armbåge. -.- NesseN har en bra treori på hur jag klarade det, men jag tycker att det var ett något kränkande uttalande, så det tar vi inte här. ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Zer0 - zertfp0ö+ :gitarr: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Rallypacker - raslölypascvklert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Baranoi=b va<ran joii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) Wish Maker (hoppar över _) = wiashg maqkiere.......jekla reka Froancise = freopancisw.......jekla reka Wish Maker Andra försöket = wishg maqkiere.......jekla reka haha nu när jag läste igen så blev maker likadant med båda.. och bara a:et försvann på andra försöket haha ska testa mitt riktiga namn.. Tom = tom haha :) Tom Boklöv Palovaraa = tom boklöv palo varAA ÄGDA.. caps lock :( men det var lätt + att jag gjorde det ganska snabbt + att när jag skrev l så blev det ett o efter = lo = palovaraa Som Admin sa så var det lätt när man skrev med armbågen på ett snett sätt typ :) jag skrev med den lutande mot vänster så typ knölen tog och skrev.. på ett Tibia forum så har dom gjort massor av sånna här, så var det typ skriv med hälen eller nått så var jag hos min polare när han läste hur alla skrev.. så sa jag att snart gör dom var man ska skriva med snoppen.. några minuter senare så kollade han om nån svarat på nått av hans inlägg så stod det: Skriv ditt namn med snoppen eller nått annat typ kuken eller könsorganet.. kommer inte ihåg.. svårt för flickor :P men jag hade rätt att dom gjorde det :) Redigerat 28 Juli 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragrath Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 ragrath=rasgtzagrsasytnjh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 oki då då tar jag det snabbt och mosar rakt ner; ni xcoöl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Mighty Me=M;i9ghty mer rätt så bra ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg