Gäst Soffan Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Liten diskussion om hur det andra spelet ska bli. Om de som inte läst Recensionen om spelet så kan man antingen köpa PcGamer på närmaste EbGames butik eller någon annastans där Emil Kraftling skriver en enorm bra recension om den. Nyheter om spelet är att man nu inte har bestämda platser där man ska bygga nytt läger eller fort. Man väljer själv nu så om man är grymt bra och har tusentals med pengar så kan man väl bygga ungefär 30 läger på kartan och stänga in fienden i en liten borg och leka. ^.^ Men jag låter er få läsa Recensionen istället för att jag ska förstöra det. Annars om ni i inte orkar köpa tidningen så kan ni nog söka på internet någonstans. Men vad tror ni om spelet? Bättre än ettan eller sämre om de förbättringar som kommer till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 tror tvåan blir klart bättre än ettan. det med att man bestämer själv vart man bygger sitt läger värkar väldigt bra och att man kan vara fler raser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Håller med ^.^ Det saftas redan i munnen. Men det roliga är att man kan skapa sig egna hjältar i Multiplayern. Det är vad som förvånade mig mest av allt. Och att man nu kan dra in Gimlis farsa och Legolas farsa med i spelet och leka med dem. Förvånar mig inte att man kan dra med sig Arathorn far åt Aragorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Ettan var ett utav de strategispel som jag uppskattat mest (Även om jag inte spelat det så mkt då min dator inte direkt pallar, det får bli hos kompisar) - som gammal strategispelsveteran jag är. Tvåan kan bara bli bättre, och det lilla PC-Gamer lanserade lät snuskigt kul. Jag längtar, trots jag aldrig kommer få spela det på "riktigt". Det jag tyckte minst om med ettan var just det här med bestämda platser för läger osv, Blizzardfantasten själv ;). Warcraft for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Håller med ^.^ Det saftas redan i munnen. Men det roliga är att man kan skapa sig egna hjältar i Multiplayern. Det är vad som förvånade mig mest av allt. Och att man nu kan dra in Gimlis farsa och Legolas farsa med i spelet och leka med dem. Förvånar mig inte att man kan dra med sig Arathorn far åt Aragorn också. kan man bara skapa sina egna hjältar i multiplayer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Håller med ^.^ Det saftas redan i munnen. Men det roliga är att man kan skapa sig egna hjältar i Multiplayern. Det är vad som förvånade mig mest av allt. Och att man nu kan dra in Gimlis farsa och Legolas farsa med i spelet och leka med dem. Förvånar mig inte att man kan dra med sig Arathorn far åt Aragorn också. Det är det som ändras i andra spelet. Att kunna bygga baserna vart man vill och så. Att segla ut på havet med Alvernas/Människornas skepp och leka sjöstrider mot piraterna, eller tvärtom. Ska försöka finna bilder på det men PC Gamer hade otroligt snygga bilder på den näst senaste numret (De som läst den). Men om några andra här vet några bilder som de har eller vet var de finns så länka dem eller sätt upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Tvåan kommer bli bättre... det är jag säker på, dom har ju tydligen fått rättigheterna för J.R.R tolkiens mästerverk... (står på sidan) hört att första banan på fälttåg/single player med goda kommer att vara strax efter att brödarskapet lämmnat Vattnadal och då komemr man få mota tillbaka mordors armer med alverna i vattna dal... med onda kommer man göra nått i mörk mården tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 det skulle vara lite konstigt ifall man bara fick göra sin egna hjälte i multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 "En annan mycket intressant funktion som har lagts till multiplayerdelen av BFME II är möjligheten att skapa sina egna hjältar. Vid sidan av spelets förutbestämda hjältekaraktärer kan du bygga din egen från scratch och bestämma utseende, beväpning och specialegenskaper efter eget bevåg." Det är vad Emil Kraftling skrivit i Recensionen om BFME II. Det står mycket mer men detta men jag orkar inte skriva upp allt ^.^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Fins det Någon Länk till recentionen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Recensionen är på en Tidning. PcGamer nummer 104. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Lite fråga (jag har nämligen inte tillgång till den tidningen): kommer man att ha valet att vara dvärgar som ett folkslag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.