Hoppa till innehåll

Battle For Middle-earth I I


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kilimanjaro

jag vet att det finns jättekryp i midgård, det var människor och hur ska dom kunna rida utan ben och hur ska insekterna kunna se utan överkropp...........................tänk på det du elite commander :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kilimanjaro

min xp är från 04 när jag skulle ladda ner betan blev det fel för att det tog för lång tid så min borde funka

 

det är så ggrryymmtt jag titta på deras engelska sida man kan få legolas (inget nytt) och elrond,galadriel,arwen och massa andra alv-hjältar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ähh... Tycker mer om att ha med mig Gloin och de riktigt häftiga Dvärghjältarna.

Även är det skoj att man kan framkalla Hobbitar. Precis som man Summon Ents fast med Hobbitar nu. Riktigt härligt faktiskt ^^

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På beta demot kan man bara köra online om ni undrar och på demot kan man bara köra skirmish och lungt att BFME2 kommer äga 1:an och det är inte bara på multiplayer man kan göra sin egen hero men man kan ha honom i multiplayer oxå och heron kan vara människa dvärg troll nazgul (tror jag) nästan alla raset i midgård.

Man kommer kunna spela som Människor,Dvärgar,Alver,Isengard (vet ej hur stavas),Mordor och Goblins

 

Kolla på Gamespot och sök bå battle for middle earth 2 och se på The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II Developer Interview 1 där säger dom som bevis att man kan göra en hjälte till skirmish eller multiplayer

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet bara 2 stycken dvärghjältar man kan ha gimli och gloin. På en trailer sa dom att dvärgarna ska ha det bästa slottet och starkaste murarna. Man ska också kunna på nåt sätt gå genom gångar med dom under jorden, Det ska man kunna med svartalver också.

 

Oj! Kom på att du skrev gubbar, inte hjältar! Sry :visslar:

Redigerat av the_dark_yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...