Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 min kompis hade varit på en spelbutik där ja bor, han som jobbade där sa att spelet skulle komma ut i slutet av denna veckan, stämmer det? för det verkar lite tidigt väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 det kommer ut på torsdag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 då mena han nog att dom skulle få spelet i slutet av nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men asså, för oss då som inte har chansen att köpa det i butik, :P, som måste beställa det. För att få det på premiärdagen så måste jag ju förhandsboka det, för det tar ju minst 2 dagar att få det på beställning. Det betyder att jag kan boka det på måndag (Inte tidigare eftersom jag har råd då) och få det på torsdagen. För jag kan inte beställa det på torsdagen, då får jag det senare.... Men blir det ett annorlunda spel? Eftersom man får BETA-kod osv? Onlinedelen blir väl den samma ändå hoppas jag? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag tror det men jag hängde inte riktigt med :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men vad ska man köpa då ;) Själva spelet eller Special Edition? Läste om det att man får några extra banor eller hur det är om man köper Special Edition. Är inte riktigt säker om jag vågar köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag har förhands bokat vanliga så det blir det jag kommer ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Jag förhandsbokade collectors edition, det bra med det är ju att man får lite om hur dom gjorde spelet, någon extra bana, orginalmusiken från själva filmen och såna saker. Ja boka det för att ja ville få så mycket ja kunde från slaget om midgård 2. Det dåliga är att det kostar 50 spänn mer, och sen att det är på engelska, är man ok på engelska är det nog bättre att köpa collectors edition, men om man suger på det så ska man nog ta det vanliga. Det är vad jag tycker för det är kanske inte så kul att sitta med en ordlista hela tiden. såg att du va 15 sen :P Redigerat 25 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men jag fattar inte, kommer jag få något annat i spelet om jag förhandsbokar 2 dagar innan än om jag köper det någon dag efter premiären? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej, men det finns två olika versioner av spelet ett är det vanliga och är på svenska, sen finns det collectors edition det innehåller lite mer men är på engelska och är dyrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 hoppas man kan köra Dol Goldur i vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 va e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.