Katt Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag har inte haft några kompisar över huvudtaget. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Du skojar? :S Nopp . men de som alla säger. Fuska blir tråkigare o tråkigare. Snart så slutar jag med. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 mjo, min användnings tid har minskat på senare tid.... Men jag har ett annat forum där jag hänger i bland. (Inte konkurrenten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Om forumet är så himla dåligt, varför är ni här då? Gå härifrån, ingen tvingar väl er att vara här? Jag är själv ganska delaktig i att få forumet bättre, detta är ett utav de två forum jag hängt rejält mkt på. Och, för att få forumet bättre är det en ganska bra början till framgång att få bort de som inte hör hemma här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 det var en tid då jag var väldigt aktiv här för länge sen då brukade jag heta Rex tror jag :P . Men sen har jag inte vart inne på några år kanske nån gång då och då. men nu börjar jag komma igång igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Det finns faktiskt andra forum, till slut hittar man det som passar en. 8-åringar måste ju också ha ett forum, tyvärr så valde dem det här. Du!! Skit shysst (IRONI!)!!! du tror säker att barn under 11 år är så j*vla dåliga eller hur! varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Det finns faktiskt andra forum, till slut hittar man det som passar en. 8-åringar måste ju också ha ett forum, tyvärr så valde dem det här. Därför att dom inte läser reglerna, skriver onödiga inlägg, lägger trådar i fel forum och har inte utvecklat en fungerande hjärna än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Så du tycker jag är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Om du visar dej lite mer så bedömer jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Övergav detta forum för ca 1 år sen. Sen dess har jag bara vart inne lite då och då... Gick istället över till sweclockers, och kommer nog hålla mig kvar där... Synd att dom tagit bort övirga ämne bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Hej då ja kanske inte har varit här så länge men , hej då ändå Redigerat 20 November 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 ska du sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.