LillBerra Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 carmen(gympa),smiskar barnen i röven elr vad man nu vill kalla det och vi har haft basket hela j*vla terminen!!!!!!!!! Hon får gärna komma och smiska mig på röven. Måste säga Engelska läraren. Hon är jättegullig och snäll, men för översocial. Jag gillar inte att stå och prata för klassen, men vi måste typ göra det varje lektion. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Slöjdläraren på min skola brukar dricka öl på lektionen och har porrtidningar i sina lådor. Ibland sover han över i skolan också. Detta är dock pga att han blev lite konstig i huvudet när han var och stred i FN battaljonen i Kongo. Haha! Anmäla honom? Det hade jag gjort. ;P Vår gympalärare är ganska kass. Han bryr sig inte ett skit om vad vi gör. Han har öronproppar. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Jag gillar inte min Spanska-fröken. Hon är inte dålig på något sätt men hon undervisar så jäkla dåligt! Och sen får vi aldrig göra något kul på hennes lektioner. Annars så har jag haft ganska tur med mina lärare. Dock är min NO-lärare alldeles för sträng, men det är bara bra för att jag tror jag lärt mig mest på hans lektioner. Dessutom tycker jag att NO är ett ganska intressant ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Jag har en asjobbig lärare i Lokala nätverk, Kjell heter han, kallar sig själv Kjell snäll dock :blink: och visst är han snäll och så, det är bara det att han är FÖR snäll, otroligt artig och "på" hela tiden, skitjobbig. Sen blir han halvt tokig om man glömmer en penna eller en bok och börjar snacka om att det "är ett misslyckande" och att "man inte kan bete sig hur man vill" typ...Riktigt jobbig helt enkelt. Och våran lärare i programering är något extravagant, hon är den mest förvirrade person jag någonsin mött, hon glömmer pennor här, och papper där, hon kommer för tidigt eller försent till lektioner, eller inte alls. En gång kom hon in och startade lektionen, sen gick hon iväg och skulle kopiera något, henne såg man inte röken av mer den dagen... hon sa nästa lektiotion at hon hade "gjort en tavla" (tydligen ett uttryck för att man klantat sig) Vi ska dock få henne "avsatt" för det känns som om vi lär oss mer av varandra, och vi lär henne mer än vad hon lär oss. carmen(gympa),smiskar barnen i röven elr vad man nu vill kalla det och vi har haft basket hela j*vla terminen!!!!!!!!! Du skulle ha sett vår gamla gympalärare, ung och skitsnygg, hon skulle lätt få smiska mig :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Ja,jag får väl säga Sofie,som jag har i svenska och engelska.Hon är bra men sträng.Glömde min penna häromdan och då skulle vi göra en utvärdering av terminens svenska.Hon sa bara att det var synd för mig. Jag fick göra utvärderingen idag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Våran hemkunskapslärare är helt konstig. Det räcker att man ska hämta nån ingrediens, då börjar hon flippa o gapa: "NI KAN INTE LÄMNA KÖKEN, blablabla" Och en annan gång var det en som lämnade sitt kök, och kom till mitt för att låna ett dl mått och då blev hon så arg att hon kastade en kokbok i huvudet på han. Och en annan gång delade hon ut papper till oss, så viskade en kompis en sak och då sparkade hon han jättehårt på smalbenet så att han inte kunde gå riktigt på 2 månader. Men hon blev polisanmäld för det. Det är även så att vi har 2 hemkunskaps grupper. Den ena gruppen har en trevlig lärare, och dom får garanterat VG. Vi får kämpa dubbelt så hårt för att uppnå G. Helskumt. Jag har några till konstiga lärare, men det är hon som man hatar mest. Alla hatar henne. torr humor?Dedär e riktig humor! Men vi har ju våran underbara tyskalärare Lisbett"ööhhhh...jobba på ni..zzzZZZzzz" ??? Hon är helt jättebra..Speciellt när hon somnar på lektionerna -.-' När hon väl lyckas hålla sig vaken så mumlar hon tyska så att man fattar ännu mindre utav tyskan (: Hon brukar säga vad vi ska göra, sedan går hon å sätter sig i sin stol å somnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Min mentor är Cp i huvet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Jag har inte lär mig nånting på svenskan iår. Vi leker bara på lektionerna ,en gång fick vi tom sitta vid datorn en hel lektion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Svårt val... Måste vara Elisabeth Matsson... Hon är min lärare i "Arbetsmiljö och säkerhet"... Hon delar ut stenciler varje lektioner....=några för många varje lektion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Min värsta lärare är någ träslöjd lärare för han är sträng och blir arg lätt men han kan vara rolig ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Min hemkunskap lärare hon är taskig och konstig alla hatar henne :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 velitchaka ir va f*n hon heter matte lärarn från bulgarien som är sjuk t.ex vi såg på Kalle anka i mattemagikens värld när vi skulle titta på film vi föreslog numbers men det var förmyket våld..... kan inte tala heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.