Hoppa till innehåll

Vem Är Eran Värsta Lärare?


TheOne

Rekommendera inlägg

carmen(gympa),smiskar barnen i röven elr vad man nu  vill kalla det och vi har haft basket hela j*vla terminen!!!!!!!!!

 

Hon får gärna komma och smiska mig på röven.

 

 

Måste säga Engelska läraren. Hon är jättegullig och snäll, men för översocial. Jag gillar inte att stå och prata för klassen, men vi måste typ göra det varje lektion. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Slöjdläraren på min skola brukar dricka öl på lektionen och har porrtidningar i sina lådor. Ibland sover han över i skolan också. Detta är dock pga att han blev lite konstig i huvudet när han var och stred i FN battaljonen i Kongo.

 

Haha! Anmäla honom? Det hade jag gjort. ;P

 

Vår gympalärare är ganska kass. Han bryr sig inte ett skit om vad vi gör.

 

Han har öronproppar. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte min Spanska-fröken. Hon är inte dålig på något sätt men hon undervisar så jäkla dåligt! Och sen får vi aldrig göra något kul på hennes lektioner. Annars så har jag haft ganska tur med mina lärare. Dock är min NO-lärare alldeles för sträng, men det är bara bra för att jag tror jag lärt mig mest på hans lektioner. Dessutom tycker jag att NO är ett ganska intressant ämne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en asjobbig lärare i Lokala nätverk, Kjell heter han, kallar sig själv Kjell snäll dock :blink: och visst är han snäll och så, det är bara det att han är FÖR snäll, otroligt artig och "på" hela tiden, skitjobbig.

Sen blir han halvt tokig om man glömmer en penna eller en bok och börjar snacka om att det "är ett misslyckande" och att "man inte kan bete sig hur man vill" typ...Riktigt jobbig helt enkelt.

 

Och våran lärare i programering är något extravagant, hon är den mest förvirrade person jag någonsin mött, hon glömmer pennor här, och papper där, hon kommer för tidigt eller försent till lektioner, eller inte alls.

En gång kom hon in och startade lektionen, sen gick hon iväg och skulle kopiera något, henne såg man inte röken av mer den dagen... hon sa nästa lektiotion at hon hade "gjort en tavla" (tydligen ett uttryck för att man klantat sig)

Vi ska dock få henne "avsatt" för det känns som om vi lär oss mer av varandra, och vi lär henne mer än vad hon lär oss.

 

carmen(gympa),smiskar barnen i röven elr vad man nu  vill kalla det och vi har haft basket hela j*vla terminen!!!!!!!!!

 

Du skulle ha sett vår gamla gympalärare, ung och skitsnygg, hon skulle lätt få smiska mig :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Våran hemkunskapslärare är helt konstig.

Det räcker att man ska hämta nån ingrediens, då börjar hon flippa o gapa:

"NI KAN INTE LÄMNA KÖKEN, blablabla"

Och en annan gång var det en som lämnade sitt kök, och kom till mitt för att låna ett dl

mått och då blev hon så arg att hon kastade en kokbok i huvudet på han.

Och en annan gång delade hon ut papper till oss, så viskade en kompis en sak och då sparkade hon han jättehårt på smalbenet så att han inte kunde gå riktigt på 2 månader.

Men hon blev polisanmäld för det.

Det är även så att vi har 2 hemkunskaps grupper.

Den ena gruppen har en trevlig lärare, och dom får garanterat VG.

Vi får kämpa dubbelt så hårt för att uppnå G.

Helskumt.

Jag har några till konstiga lärare, men det är hon som man hatar mest.

Alla hatar henne.

 

torr humor?Dedär e riktig humor!

 

 

 

 

Men vi har ju våran underbara tyskalärare Lisbett"ööhhhh...jobba på ni..zzzZZZzzz" ???

 

Hon är helt jättebra..Speciellt när hon somnar på lektionerna -.-'

När hon väl lyckas hålla sig vaken så mumlar hon tyska så att man fattar ännu mindre utav tyskan (:

Hon brukar säga vad vi ska göra, sedan går hon å sätter sig i sin stol å somnar..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...