Apex Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag tycker inte pokemon är kul visst var det kul i början men sen tröttnade man nån annan som håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag tycker inte pokemon är kul visst var det kul i början men sen tröttnade man nån annan som håller med Pokemon är väl roligt? jag spelar ibland men det är mest för att jag inte har dom nyare versionerna men snart kommer ju DS spelen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 spelar inte så mycket. men det är kul att snacka om det. spelar på sommarlovet en hel del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag slutade spela pokemon för3-4 år sen men jag har allt i minnet kvar. Men visst,pokemon spelar man mest när man har tråkigt tror jag. För att om man spelar 24h lägst dagarna så kan det bli drygt (VÄLDIGT) drygt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag spelar 2-4 h. de nya spelen(särskilt emerald) blir man inte trött på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Kör inte så ofta längre körda mer när jag inte hade kommit så långt på dom men när man klarade ut dom kör man bara ibland ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag planerar faktiskt MER än jag spelar :( :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag hinner bara med pokémon på sommarlovet. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag tyckte jätte mycke om Pokemon spelen när de var nya men efter att spelat ut flera av verisonerna så började intresset avta men det e fortfarande ett jäkligt kul spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ja,dom nya spelna förstör pokemon titeln med nya pokemon och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 håller mig bara till R/B/Y/G/S/C. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 När jag var mindre älskade jag pokemon fast nu e de inte så roligt längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg