mashemoto Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 jävligt nöjd med mitt fick VG i engelska och teknik. resten G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Får inte ut några betyg i gymnasiet men jag antar att jag har G i allt förutom idrotten där jag har ett IG (eller i alla fall en IG-varning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 hopp... nu känns det som hela världen har bättre betyg än mig. jag fick inte ett ända vg eller mvg, bara hälften g hälften ig... ingen annan på jorden fick typ ig i nått.. kommmer aldrig komma in på media linjen.. får väll bli jobb på typ GAME lr nått istället :evil: :( <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Fick VG i allt förutom Idrott, Bild & Musik. :( Har ju bara 235 poäng, måste f*n skärpa mig under nästa termin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 VG i allt utom musik, tyska och fysik. Där fick jag G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 VG+ i Engelska VG i Hemkunskap och Matte G+ i NO G i Bild(förståligt), Idrott(inte förståligt!), Tyska(uuhhmm, inte förståligt?trodde jag ahde IG :student: ) Svenska(förståligt), So(WTF?HUR FAAN DÅ!?!?) jag ska slå ihjäl min gympa lärare och So lärare! I idrott så e jag ju bara bland de bästa i klassen! OCh i so så har jag fått Mellan VG och MVG på 4 inlämningar av 5! Och på den 5te fick jag mellan G och VG Notera att det som står i texten ovanför bara är tomma hot och inte ett dugg seriösa^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 hopp... nu känns det som hela världen har bättre betyg än mig. jag fick inte ett ända vg eller mvg, bara hälften g hälften ig... ingen annan på jorden fick typ ig i nått.. kommmer aldrig komma in på media linjen.. får väll bli jobb på typ GAME lr nått istället :evil: :( <_< Hörru, ta det lugnt. Andas ut. Du går i 8an va? Du har 9an kvar också. Försök inte att satsa så högt, utan börja lugnt med tex att få G i allt, jag är säker på att du klarar det om du bara försöker. Sen när du klarar det målet kan du försöka bygga upp dina betyg. Det klarar du. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Shiet. Det var inte illa Zwailon, med tanke på att du har ett helt år kvar i 9an att bli ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Själv har jag VG i svenska, engelska, so förutom geografi, teknik. Fick VG på alla SO prov förutom geografi, får knappt G där G i resten men nästan IG i HK och franska. Har nästan de bästa betygen i klassen (14 st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 MVG i Engelska, (trä)Slöjd och Bild. G i NO och resten VG:N. Jag blev skitnöjd med mina betyg, men med tanke på att jag inte riktigt ansträngde mig så betyder det kanske att min skola har lite lägre krav än andra skolor. Och det är väl inte bra va? Tänk om jag börjar på Gymnasiet och så är allt way mycket svårare än vad jag hade förväntat mig :unsure:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 MVG i Engelska, (trä)Slöjd och Bild. G i NO och resten VG:N. Jag blev skitnöjd med mina betyg, men med tanke på att jag inte riktigt ansträngde mig så betyder det kanske att min skola har lite lägre krav än andra skolor. Och det är väl inte bra va? Tänk om jag börjar på Gymnasiet och så är allt way mycket svårare än vad jag hade förväntat mig :unsure:. Kraven är inte lika stora på 8:an än 9:an :)Om du ens går i 8:an för du är ju 14 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Asså jag har inte en anning om vad jag kommer få för betyg i 8an men asså..Musik kommer jag nog få Ig i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.