Pelleelle Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 ... är dom knäppa eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 knäppt att ansöka om det? Nej inte speciellt, why not lixom. Knäppt att det blir beviljat? Ja, fett j*vla konstigt. Ordet sommar har väl funnits längre än ett dumt j*vla radioprogram för retards, och hur f*n kan man störa sig på att man använder ordet "sommarpratare" på radio, hjärnan kopplar direkt till sommarjobbar och inte till deras världelösa program. Det här är f*n tokigare än att Alex Schulman får betala för sitt kaffe på ett av stockholms dyraste café, som ägs av stureplan.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 f*n va sjukt. De borde f*n inte få det beviljat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 jag ska köpa namnet: admin :) haha nä Hahahhah du är för rolig du. Sjukt att dom fick.. Undrar vad dom som beviljade det tänkte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 radioprogram, cd-skivor och trycksaker är det bara`? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 men är ni korkade allihopa..? ni får fritt säga sommar, men som nån tidigare nämnde så får program etc inte heta nåt med "sommar".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 men är ni korkade allihopa..? ni får fritt säga sommar, men som nån tidigare nämnde så får program etc inte heta nåt med "sommar".. dom flesta vet det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 sjukt sjukt sjukt. det är som om jag skulle ta patent på en bestämd bit luft. det är bara sjukt. ring socialen eller nåt för f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Orka bry sig. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Lol, värsta jag hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 ...och jag som önskar att det var sommar. Vad ska vi då kalla sommaren? du kan ju alltid sejja så här "och jag som önskar att det var den där varma årstiden mellan våren och hösten där man badar och äter glass"håller med sommar är ett fritt ord och sverige ska föreställa ett "fritt" land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 sjukt sjukt sjukt. det är som om jag skulle ta patent på en bestämd bit luft. det är bara sjukt. ring socialen eller nåt för f*n. Socialen? Varför ska man ringa socialen och vad exakt ska dom göra? Det är ju som att gå till en tandläkare när man har ont i foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.