Tingle Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Jag har inte kysst någon än... Hoppas jag inte behöver vänta allt för länge. Redigerat 21 Mars 2008 av Tingle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Var väl en 15 år och hade känt en tjej i en kanske 3-4 månader och vi hade väl känslor för varandra. Vi var hemma hos mig en kväll och kollade film och åt gott, och så efter en stund så kom hon till mig och la sig, va bara mös och njöt av filmen och när den var slut och just när eftertexten hade börjat så SMACK! och där satt den ;D A MAGICAL MOMENT Ungefär samma för mig. Vi hade filmkväll hemma i mitt rum och hade gillat varandra i, let's say, 2 veckor. Vi satt och höll om varandra och vid något tillfälle fick vi ögonkontakt väldigt nära varandra och så smack. Sen höll vi på hela filmen ut. :D Precis så ville jag att det skulle bli, ett minne för livet. Detta hände för lite drygt en och en halv månad sen och nu är vi kärare än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Var väl en 15 år och hade känt en tjej i en kanske 3-4 månader och vi hade väl känslor för varandra. Vi var hemma hos mig en kväll och kollade film och åt gott, och så efter en stund så kom hon till mig och la sig, va bara mös och njöt av filmen och när den var slut och just när eftertexten hade börjat så SMACK! och där satt den ;D A MAGICAL MOMENT Ungefär samma för mig. Vi hade filmkväll hemma i mitt rum och hade gillat varandra i, let's say, 2 veckor. Vi satt och höll om varandra och vid något tillfälle fick vi ögonkontakt väldigt nära varandra och så smack. Sen höll vi på hela filmen ut. :D Precis så ville jag att det skulle bli, ett minne för livet. Detta hände för lite drygt en och en halv månad sen och nu är vi kärare än någonsin. 1 och en halv timmes hångel. Inte illa xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Ligger upp och ner i en fåtölj. Det var min första kyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 nästan samma här fasst det var en bio å så fick vi ögonkontack å då hände det kyss kyss det var så..så underbart. det var första. å nu brukar jag och min flickvän pussas, ibland kyssas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 nästan samma här fasst det var en bio å så fick vi ögonkontack å då hände det kyss kyss det var så..så underbart. det var första. å nu brukar jag och min flickvän pussas, ibland kyssas får jag bara fråga: vet du ens vad en kyss är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 vad du ska tärra mig hela tiden. klart jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Vad är det då? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 håller med inflame, vad är de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Vad är det då? :student: HAHA xd Men om jag inte har fel så går han i femman just nu, så jag tror nog han vet vad det är (; Redigerat 10 April 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Buh, aldrig fått någon kyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Okysst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.