Gäst Mangekyoucake Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 När första kyssen kom; Imorgon kom den Hur; Vi gillar varandra Var; I min säng ahah.. nää, men srsly..den första va i tvåan¨^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 När första kyssen kom; Imorgon kom den Hur; Vi gillar varandra Var; I min säng ahah.. nää, men srsly..den första va i tvåan¨^ Kyss är väl mun mot mun och inte mun mot... något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Oh, gud. Jag har kysst hur många tjejer som helst. Har dock haft många flickvänner. Så ni kan räkna med att jag har kysst många. //Hardrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Snälla gör klart för mig nu, vad menar ni egentligen när ni säger kysst? Är det med tunga då typ som ett hångel eller är det mer en längre puss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Snälla gör klart för mig nu, vad menar ni egentligen när ni säger kysst? Är det med tunga då typ som ett hångel eller är det mer en längre puss? Längre kysser kallas långtradare. Och om man kysser är det mun mot mun. Och hångel är tunga mot tunga. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) När första kyssen kom; Imorgon kom den Hur; Vi gillar varandra Var; I min säng ahah.. nää, men srsly..den första va i tvåan¨^ Kyss är väl mun mot mun och inte mun mot... något annat? Seriöst Bara, jag älskar din humor. XD <3 Första kyssen som betydde något alldeles extra för mig var i Mars/Maj i år (kommer inte ihåg exakt xD (Y)) och, för att uttrycka mig som Rapto; jag kysser fortfarande samma läppar. Redigerat 1 November 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Min första kyss var för några månader sen eftersom hångel inte räknas som en kyss imo :] Redigerat 6 November 2008 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Jag väntar fortfarande på min första kyss.. Jag tror den kommer nog komma snart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Min första kyss var för ca 4 år sedan. Men om jag ska nu bedömma själv om mina kyssar, så var den för ca 5 månader sedan mest romantisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Du är lite ung för första kyssen :huh: ..när började du kyssa tjejer? för typ 2-3 år sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Min första kyss var för ca 1 månad sen 11 oktober typ. Heha var på en fest hos en kompis och.. ja jag träffade en trevlig tjej som jag pratade med och så^^ sen blev hon trött och la sig på en madrass på golvet, så jag la mig brevid och höll hennes hand. Sen efter ett tag så skulle hon sticka hem och då innan hon reste sig upp kysste hon mig och jag kysste tillbaka! :rolleyes: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Har aldrig hänt. Kommer aldrig att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.