neVah Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Nämen oj! Jag e ju med på top 5! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Det var ju bra quaked_ess. Så fort jag läste det blev jag lite småskraj och bytte min ip-adress till nån i californinen på något konstigt sätt därefter kom jag på att det bara var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) Men varför lägga det i Humor-forumet, hade det varit allvar hade den knappast legat här, det skulle varit mer trovärdigt om den hade varit i Fuska.se forumet. Redigerat 4 April 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Den låg i Fuska.se forumet först men sedan efter att alla hade kommit på att det var ett skämt så flyttade admin tråden hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 jag fick ca 120 i puls xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 haha någon här som gick på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 i början men sedan efter 2-3 minuter så komde ja på att de va första april. Men jag gick lungt runt överallt på fuska.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.