ZeroX_ Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Det här är en gammal tråd som jag väcker liv i... efter dessa år hur har det gått med körkorten? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Fyller ju 16 nästa vecka, vill börja så snart som möjligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Jag blev och tänka på om jag ska börja övningsköra förra veckan. Jag är ju snart 17 år, så det är nog på tiden att jag börjar snart. Redigerat 21 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Övningskört sen dagen jag blev 16 i augusti 2008. Kört typ överallt i Göteborg nu, även i rusningstrafik. Och även kört i snöstorm ut till Säve (Om folk vet var det ligger..). Dock 1.5 år kvar tills uppkörning och teori prov, längtar ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Har kommit igång med övningskörandet. Det går framåt. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Är 16 nu, håller på med bil och lättmc teori, ska börja övningköra mc när det blir bart å ta mckort till sommarn, övningskör även bil nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Fyller tyvär år i slutet av september så jag lär inte hinna köra så jätte mycket pga. sommarlovet just är slut och jag börjar ettan. Lär ändå köra lite på helgerna och loven. Sen blir det att köra jävel i stugan i sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 HAr inte börjat övningsköra än, trots att det är mer än ett halvår sedan som jag fyllde 16, av den enkla anledningen att jag inte orkar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 HAr inte börjat övningsköra än, trots att det är mer än ett halvår sedan som jag fyllde 16, av den enkla anledningen att jag inte orkar. :PSame :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 jag är 18 och har inte ens börjat lol. Bor i stan och är inte ute så mycket precis så har inget behov av det atm. Skolan är viktigare atm(eller rättare sagt...datorn....). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Ska börja övningsköra i aprill ;| då jag fyller 16. Redigerat 22 Februari 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Hade uppkörning idag förmiddags, och jag klarade det..! :D Är så glad.. ^_^ Hur går det med er körkortutbildning? Någon mer som har uppkörning snart? (Detta inlägget skapade jag 29/5 2007 men har skrivit nytt inlägg längst ner) Ska boka imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.