GutenLOL Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 (redigerat) Men varför är googlebot just på det andra inlägget, och inte på det första, eller det i mitten? För att man alltid ska se den. Det är poängen med reklam. :) Redigerat 13 Augusti 2007 av GutenLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Så himla störande kan väll inte en litn Google Annons vara? världen går ju inte precis under av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 nu står det "ReklamBot" :o @Katt: ibland kommer det som 3dje inlägget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 www.fuska.vi.har.reklam.och.google.bot.com börjar det likna nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Den funkar när det är små text anonser men den är ganska störande när det är stora färgglada annonser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Den funkar när det är små text anonser men den är ganska störande när det är stora färgglada annonser. Är det verkligen så jobbigt att scrolla en extra gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Tydligen är det jäääättejobbigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Annons mellan varje inlägg och byter ut avatarer mot reklam. Då hade nog sidan kunna vara uppe läääääääänge till :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Hej jag tycker det är störande att det hela tiden kommer ett google bot inlägg när man gör en tråd eller när det blir nästa sida! :angry: Den kan ju inte vara så störande <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Har GoogleBot börjat med bilder, nu oxå? Bara de inte börjara blinka, då går det värkligen över gränsen! :angry: Jahopp, nu gick det över gränsen! Nu stör jag också mig på GoogleBot! Redigerat 21 Augusti 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Är det verkligen så jobbigt att scrolla en extra gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Har GoogleBot börjat med bilder, nu oxå? Bara de inte börjara blinka, då går det värkligen över gränsen! :angry: Jahopp, nu gick det över gränsen! Nu stör jag också mig på GoogleBot! Googlebot finns inte längre!! Den hänsynslöse reklambot är här och ska förstöra eran vistelse på fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.