Katt Skrivet 19 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 (redigerat) Jo, det är nog inte meningen att jag ska få nån av de två tjejerna... Redigerat 19 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 says who?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Jag har väl typ insett det... Tjej B verkar inte så jätteintresserad av mig, och Tjej A har inte en tanke över mot mig. Det kan förändras, men det är dumt att ta förändringen för given. Undrar om jag lyckas få med B ut nånstans nångång, men vi har alldrig rast samtidigt, och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 jag har aldrig rast med den jag gillar men jag får bra kontakt med henne ändå, det gäller bara att inprovisera ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Okej, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Okej, hur? Gå hem till henne efter plugget. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Öhh... Hon bor 5,5 km ifrån skolan, och jag 4,45 mil ifrån... :S Så det är en aning svårt att GÅ till henne :P. Sen är hon blyg oxå... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Öhh... Hon bor 5,5 km ifrån skolan, och jag 4,45 mil ifrån... :S Så det är en aning svårt att GÅ till henne :P. Sen är hon blyg oxå... :S Gå/Ta buss/Pendla/Åka bild, what so ever. Bara ni träffas, det är det som räknas, kommer du till henne självmant kan hon ju inte vara blyg. Vad ska hon säga liksom? :) Vad kan gå fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Att inte orka gå 5 kilometer är ju skandal. Ni stadsbor tror verkligen att ni äger världen. Men ute på LAndet skulle ni inte klara er en vecka. Annars är det ju bara att slänga upp sig på cykeln och dra de dära 5 kilometrarna. Sen kan du säga vad du nu skulle säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 jo..men sen ska han komma hem också :P visst finns ju bilar men ändå..kanske inte alla föräldrar vill köra ca 5mil typ helt i onödan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 jo..men sen ska han komma hem också :P visst finns ju bilar men ändå..kanske inte alla föräldrar vill köra ca 5mil typ helt i onödan..Åkte buss till min tjej det var typ 7-8 mil... bara för kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jo, såhär är det att när jag skrev till en tjej på MSN, då kom jag på mig själv med att tappa humöret! :o Först blev jag lite irriterad på att hon inte sa hur man gjorde en sak på MSN. Att hon fortsatte vara snäll och trevlig gjorde mig bara ännu mer förargad! Vad sjutton har hänt med mig? Jag kommer aldrig få några vänner om jag är så otrevlig emot alla! :(ja du om du är knäpp hmm har alltid haft en sån misstanke om dig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.