mojje312 Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 jag cyklar!! min cykel låter alltid jämt i bakdäcket ibland! <_< skruvar åt skruven där bak men gick ej! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Tunnelbana dirr till Karlaplan, 20 min. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Tar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Tar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :) Önskar att jag också kunde åka buss just nu :P Så sjukt kallt att gå runt 2km. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Tar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :) Önskar att jag också kunde åka buss just nu :P Så sjukt kallt att gå runt 2km. brr klä på dig ordentligt då =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Cyklar oftast, åker bil när jag kan, och ibland går jag. Skulle det inte gå att åka bil och vara hemskt väder så blire buss. Tar bussen nu när det blir för kallt att cykla, har skolbusskort. Det ca 6 min att åka buss och lite mer att cykla. :) Önskar att jag också kunde åka buss just nu :P Så sjukt kallt att gå runt 2km. Klä på dig ordentligt och spara på miljön :D Redigerat 4 November 2008 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Åker buss till skolan nu, miljövänlig buss dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Cyklar varje dag, ca 768 m efter en kort beräkning igår ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Åker tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Åker buss ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Cykel när det inte är snö eller is annars går jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.