Gäst Mega93 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Ha kvar? Har faktiskt aldrig kommit i kontakt med det förut. :) Jaså? :S Konstigt, för det finns en account med ditt namn. HooRai: Ja, på "originalet" hade vi ca 150-200 spelare, jag menade den senaste versionen.... Nej vänta nu, den senaste versionen hostade inte Janaz :P Mitt misstag XD Redigerat 2 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Hoppas verkligen att spelet "kommer tillbaka". Körde spelet, bland dom första på en av versiornena (högst lvl där också ett tag xD). Kul var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Hoppas ni blir nöjda med inloggningsbakgrunden sen när spelet släppts xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Fann spelet i en tråd en gång och det verkade kule men blev rätt snopen när jag såg att de tinte gick att spela =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 im on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 im on! Skulle du kanske kunna vara lite mer specifik? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag kan vara med, mest komma med idéer och sånt, men jag är inte sämst på sprites heller. Och jag har mycket tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Öhm, jag kan vara med. Inte så high på sprites men är väl lite finurlig av mig. Behärskar Photoshop bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Jag är gärna med. Vad använder du för programmeringsspråk för spelet? Vad jag kan göra är: 1. Hjälpa till med hemsida om någon ordentlig ska göras. 2. Komma med idéer. 3. Kanske göra sprites (har alldrig gjort några). Det är bara att PM:a mig om jag får en plats i laget... Jag har länge tänkt göra något enkelt spel i stil med RuneScape i VB.NET. Men det blir alldrig av eftersom jag håller på med FireElf (webbrowser) i VB6 och VB.NET. Redigerat 9 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 tror jag har kvar gamla versionen på den andra datorn ska kolla i övermon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Tja, jo nu vet jag att det nästan är ett skämt att jag äns tittade på den här tråden och nästa skämt är ju att jag blev intresserad såklart, igen.. Jag vet vad du tycker om mig sen senaste gången och sån skit men antagligen (vet inte och vill inte säga för mycket) har mognat till lite iaf. Jag har precis slutat med en hög med bra och populära online spel som kostar och tänker nu ge mig in i de online spel som är gratis. Och för att lära sig tycka om gratis spel, är det inte då perfeckt att spela centrycraft (stilen alltså). Jag kanske inte är erfaren men jag känner en riktigt bra DJ IRL som kan hjälpa mig med bra program just för den stilen du vill ha i ditt spel (t.ex stilen som finns i zelda o.s.v). Jag kan även sprita men då är det ytterst odetalierade saker och helst små. Om inget av det övre funkar så skulle jag kunna stå för något av designen på interface eller hemsidan. Inte hela (om inte du vill och det vill du antagligen inte sen förra gången). Jag har : Photoshop CS3 / 7.0 Flash CS3 Dreamweaver CS3 Ubuntu 7.10 / Windows XP Home Edition Om det är kris kan jag FÖRSÖKA lägga upp det på en High Tower Xubuntu (gammal) som jag har stående någonstans i källaren. (server) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Denna tråd är visst redan död :P Man brukar hålla koll och vara engagerad om man har startat ett projekt och letar folk :P hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.