Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 2 Girls 1 Cup :cry: samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Rec är riktigt bra. Älskar när skräckfilmer som spelas in som en dokumäntär eller vad man ska kalla det. http://www.moviebox.se/film/trailer/rec/ Om det är den läskigaste vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ingen. men Exorcisten verkar äcklig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ser inte så mycket skräckfilm. Ginger Snaps och Ginger Snaps II: Unleashed är riktigt bra filmer. De skrämde mig inte särskilt mycket men de är skräckfilmer. ;P Sen har ju El laberinto del fauno ett lite skräck-aktigt tema, även om den inte är läbbig. Mycket bra film, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Har också sett House of Wax, den är lite läskig men verkligen inte den värsta. Har sett många skräckfilmer men kan inte komma på den värsta. Men desperat som jag är säger jag nu The Texas Chainsaw Massacre. Den är äcklig/läskig och är otrevlig filmen igenom, just att det hänt på riktigt stärker ju lite med :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 deep blue sea och distubia menar du verkligen att du tycker deep blue sea är läskig? det är väl inte ens en skräckfilm? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Wrong Turn filmerna och The Hills Have Eyes ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 hills have eyes och the village annars three... extremes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Royaliti Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) :o The Texas Chainsaw Massacre :( Redigerat 10 Juli 2008 av Royaliti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Såg Lida på TV igår, och den är fruktansvärt spännande, äcklig och läskig. Dead Silence är också en ganska läskig film. Hatar buktalande dockor, de ger mig mardrömmar. Till att tala är de flesta Stephen King filmatiseringarna jävligt ruggiga. Perfekta skräckmaratonet skulle bestå av hans filmatiseringar, ingen snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Ser mest Skräck och Thrillers, finns många bra men några av dom läskigaste jag sett är: Lida - Sjukt bra film, riktigt creepy och riktigt bra skådisar. Saw I II III IV - Bästa filmerna som gjorts, inte jätte läskiga men dom har lite creepy feeling. The Descent a.k.a Instängd - Mycket bra, läskig första gången men värd att se om. The Blair Witch Project - Ser man den på kvällen, högt ljud så är det en som toppar listan, riktigt spooky eftersom den är verklighetsbaserad också, Ett hett tips mycket bra film!!! The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig. Finns många andra bra läskiga filmer, men dessa var några av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Ser mest Skräck och Thrillers, finns många bra men några av dom läskigaste jag sett är: Lida - Sjukt bra film, riktigt creepy och riktigt bra skådisar. Tyckte vårt sammanträffande var mer läskigt än dina andra listade filmer. The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig.Eftersom The Grudge 1 var så fruktansvärt töntig och dålig (inte ens i närheten av genren läskig) är denna filmen inget jag tänkt att se. Inte ens sedan första postern kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.