addeB Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Bamse!!! skoja bara ;) jag vet inte vilken den läskigaste filmen är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig.Eftersom The Grudge 1 var så fruktansvärt töntig och dålig (inte ens i närheten av genren läskig) är denna filmen inget jag tänkt att se. Inte ens sedan första postern kom. Du borde dock se 2:an, den är faktiskt bra och bättre än 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig. Eftersom The Grudge 1 var så fruktansvärt töntig och dålig (inte ens i närheten av genren läskig) är denna filmen inget jag tänkt att se. Inte ens sedan första postern kom. Du borde dock se 2:an, den är faktiskt bra och bättre än 1:an Orkar inte med en till 1h 30min "kolla vilket mörkt hår i taket"- film. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Jag Tycker The Ring.. men vet någon här vilken The Shinning i 3 delar är ?? en längre typ i 3 timmar.. sen finns en kort med.. ORIGINALET.. men den i 3 timmar typ.. DEN är asbra .. o läskig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Ser inte så mycket skräckfilm. Ginger Snaps och Ginger Snaps II: Unleashed är riktigt bra filmer. De skrämde mig inte särskilt mycket men de är skräckfilmer. ;P Sen har ju El laberinto del fauno ett lite skräck-aktigt tema, även om den inte är läbbig. Mycket bra film, dock. Gillar den filmen också, däremot kunde jag nästan inte sova efter att ha sett "mannen-med-ögonen-på-händerna" brr.... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Bamse!!! skoja bara ;) jag vet inte vilken den läskigaste filmen är...Det kommer faktiskt att komma en Bamse-långfilm ngn gång i år, om allt går som planerat. :P BTW: Denna artikel behandlar seriefiguren; för luftvärnsrobotsystemet, se Robotsystem 23 BAMSE.8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Wrong Turn filmerna och The Hills Have Eyes ;)Wrong turn är ju inte läskig, den e ju bara äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Wrong Turn filmerna och The Hills Have Eyes ;)Aa just det, den är ju också rätt läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Saw trilogin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Saw trilogin.På vilket sätt är dessa filmerna läskiga? Äckliga är en sak, men läskiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 The Ring!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 One Missed Call 2, och the Ring. Små tjejer med svart hår ger mig chills.Ooo jag vet vad du menar.. :( Lol, jag och min 8:a åriga lilebror satt och kollade på TR1 och TR2. Vi blev inte äns rädda..Lite magpirr kanske men :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.