Mintplanta Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 (redigerat) EDIT: Redigerat 16 Juli 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 One Missed Call 2, och the Ring. Små tjejer med svart hår ger mig chills. Ooo jag vet vad du menar.. :( Lol, jag och min 8:a åriga lilebror satt och kollade på TR1 och TR2. Vi blev inte äns rädda..Lite magpirr kanske men :P Så säger dom alltid efter dom har sett filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 The Hills Have Eyes och SAW är dem bästa skräckfilmerna, The Hills Have Eyes 1 är bättre än 2:an, och jag tycker att SAW 1 är den bästa SAW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Dead Silence såg jag igår (kl 3-5 eller nått) och den filmen är en av de få som jag kan kalla skräckfilmer, en annan som jag trivs med är The House (titta vi spökar är översättningen :meddum: ) som också innehåller mycket shock skräck. Tycker mäst det värkar som att om en film inehåller totyr och minst 50 liter blod så hör det till gruppen skräck vilket e ganska tråkigt eftersom jag alldrig får nån känsla av nått läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Saw trilogin.På vilket sätt är dessa filmerna läskiga? Äckliga är en sak, men läskiga? Jag får rysningar i kroppen .. BRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 SaWfilmerna är en av de bästa filmerna som finns, de är kanske lite äckliga men de är inte ett dugg läskiga. Bra handling, skådespeleri etc. Har inte sett så många skräckfilmer, så jag vet inte riktigt. Men jag antar att The Ring I är ganska läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Den läskigaste filmen jag sett är nog 30 days and nights, skit äcklig och blodig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Läskigaste filmen jag sett är The hills have eyes 1 & 2. Annars så verkar Dead silence skit skrajjig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Kolla på " funny games " om ni vill få kalla kårar och ångest. ( Inget jag rekomenderar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 One Missed Call 2, och the Ring. Små tjejer med svart hår ger mig chills. Ooo jag vet vad du menar.. :( Lol, jag och min 8:a åriga lilebror satt och kollade på TR1 och TR2. Vi blev inte äns rädda.. Lite magpirr kanske men :P Så säger dom alltid efter dom har sett filmen. Jag tyckte inte heller The Ring var särskilt läskig, lite kanske men inte mycket. Sånna filmer ger mer effekt när man ska gå och lägga sig, även fast jag inte tänkte särskilt mycket på den efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Såg på Dead Silence, idag. f*n asså. o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Meh, finns inga läskiga filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.