Hoppa till innehåll

Homosexualitet.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 470
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om man verkligen vill ha ett barn, är det då värt att barnet blir mobbat?

Ingen förtjänar ju att bli mobbad...hmm.....det var knepigt.

 

Jag har faktiskt ingen aning hur man kan lösa det. :(

 

Shitsame, asså. Finns det annat att diskutera om, angående homosexualitet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man verkligen vill ha ett barn, är det då värt att barnet blir mobbat?

Ingen förtjänar ju att bli mobbad...hmm.....det var knepigt.

 

Jag har faktiskt ingen aning hur man kan lösa det. :(

 

Shitsame, asså. Finns det annat att diskutera om, angående homosexualitet?

Om det är tillåtet? Och alla har kommit överens om att det är det ^^

Men det är ju inte så mkt mer :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Överviktiga personer ska inte få adoptera barn.

Jag håller helt med! 8D

 

Dessa personer borde heller inte få adoptera/ha barn: Fattiga, personer med annorlunda religion, personer som är allmänt fula, personer över 60, personer som har på sig konstiga kläder, personer av annat folkslag, personer med konstiga namn, the list goes on ---->

 

Nu har vi räddat barnens framtid! Hurra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Det där är ju rent av diskriminering mot personer som har en fysisk defekt.

Men, din idiot, dom bygger på Fishmasters idé, för att alla ska se hur fel den är om man sätter den logiken i verket för allting.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Fel om man kollar på fortplantning, annars vet jag inte varför man skulle bry sig.

 

Jag är kritisk mot att homosexuella ska kunna adoptera, det handlar inte om homofobi eller något "hat", det handlar mer om att jag tycker att det är en direkt dom mot barnet, att det under hela sin uppväxt ska känna sig utsatt, annorlunda, kanske skämmas varje gång de tar hem en ny vän.

Det är lätt att säga att det är andras problem om de inte accepterar det eller retas, barnet skulle ändå få stå ut med psykisk tortyr från omgivningen under hela uppväxten.

TACK!! Äntligen någon som faktisk sätter BARNET i första hand i en adoption, att adoptera är ingen rättighet, det är ett privilegium, många heterosexuella får inte adoptera trots att de vill, och jag tycker inte homosexuella ska få adoptera heller pga risken för att bli socialutstött.

 

Som jag har sagt flera gånger tidigare i tråden, att säga att homosexuella förtjänar att adoptera betyder egentligen ingenting i diskussionen, utan frågan är skulle de barnet som blir adopterat av homosexuella föräldrar kunna leva ett väldigt allmänt liv? Och enligt mig skulle det inte gå i dagens samhälle.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...