Hoppa till innehåll

Homosexualitet.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Det borde inte få förekomma, men nu när det redan finns, så borde vi hjälpa dem upp i samhället. Men att låta dem gifta sig och/eller skaffa barn, ja där går gränsen.

Vilken inavelskrets är du från? Detta är som att gräla med en gammal tant som ständigt insisterar på att jorden är platt.

 

Den till vänster om din. Liknar du mig vid en gammal tant så är du nog inte den skarpaste kniven i lådan om man säger så. Jorden är inte platt, Tolin. Det borde väl du veta vid detta laget.

 

Jag är en stolt homofob, men accepterar att homosexualitet förekommer när den egentligen inte borde.

 

Varför ska de få skaffa barn då? Vad har du för argument för att de ska det?

 

De är människor?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 470
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu låter du bara som en moral-fitta som bara tänker på de vuxnas bästa.

Japp, jag är ett barn som bara tänker på de vuxnas bästa. :huh:

Hur tror du barnen till de homosexuella kommer påverkas av att det blir giftermål?

Jag tror att barnet blir glad, eftersom hans eller hennes föräldrar gifter sig.

 

Det kommer troligtvis bli en bild i tidningen, som sedan kanske läses av dem barnens kompisar, som nu kanske vänder sig emot dem, d.v.s går med på mobbarens/mobbarnas sida.

Fruktansvärt långsökt. Först av allt; alla barn är inte homofober.

 

Tror du inte att DU skulle bli sönder-mobbad om DINA föräldrar var homosexuella och eventuellt gifte sig?

Jag vet inte, det finns inte så mycket som bevisar att detta egentligen skulle hända... Och om det händer, så är det god tid att vi ändrar på det.

 

Det kanske du inte har tänkt eftersom du är så snabb med att inte TÄNKA INNAN DU SKRIVER.

Tänk ifall de vill ha barn också? Ger vi de allt dem vill, kommer de bara kräva mer i samhället av oss, heterosexuella.

 

Allt de vill är att märkas i samhället, och då gör de t.ex. demonstrationer om saker de vill ha men inte kan få

Du är sjuk, sök hjälp.

 

Homosexuella är lika mycket värda som heterosexuella människor.

De demonstrerar på grund av människor som dig, homofober.

Homosexuella kan t.ex. bli dödade, för att folk har fått reda på vart dem är, och då är det vårt del eftersom vi gav de allt dem vill ha. Förstår du hur jag tänker?

Verkligen inte, du är sjuk.

 

Det jag menade var att vi ska göra oss av med det som leder till mobbing, t.ex. deras rätt att gifta sig och/eller skaffa barn. Du kanske tycker det är samma sak, för du är ju som du är. Kaxig och tror att just DU har rätt.

HAN HAR RÄTT, DU HAR FEL.

 

jesbox, vi avskaffar homosexuellt giftemål samt adoption eftersom det finns en chans att barnen blir retade i skolan. Tänk på alla dem som inte vill skaffa barn men vill gifta sig? :/

 

Du kanske tror att allt ska vara bra och att allt är välkommet, men vissa saker ska inte förekomma, t.ex. homosexualitet.

 

Jag hindrar dem inte någonting, självklart inte, men jag tycker bara inte att homosexualitet ska förekomma eller att de homosexuella ska få skaffa barn.

 

Det är skam att människor som dig finns.

 

 

Tolin har svarat bra på resten av ditt homofobiska skräp.

 

Den till vänster om din. Liknar du mig vid en gammal tant så är du nog inte den skarpaste kniven i lådan om man säger så. Jorden är inte platt, Tolin. Det borde väl du veta vid detta laget.

DU är en idiot.

 

Jag är en stolt homofob, men accepterar att homosexualitet förekommer när den egentligen inte borde.
Accepterar my ass, du accepterar homosexuella lika mycket som hitler accepterade judar. Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är sjuk, sök hjälp.

 

Verkligen inte, du är sjuk.

 

Det är skam att människor som dig finns.

 

DU är en idiot.

 

ForlorN. Vad är det för fel på dig? Varför kommer du med personliga påhopp, t.ex. idiot eller att jag är sjuk och borde skaffa hjälp? Är det för att det faktiskt finns folk som INTE tycker som du?

 

Jag har ALDRIG sagt att det är de homosexuella som det är fel på. Nej då, jag har bara sagt att homosexualitet är fel. Det innebär faktiskt inte att det är fel på homosexuella. Tänk själv över jävligt noga innan du kommer med påhopp för en sak du inte ens själv förstår. Du kanske kopplar så, men släng förfan inte över det på mig. Håll dig och dina bekymmer för dig själv. Du måste ha glapp i synapserna, du vet, dem sakerna som finns i hjärnan. I dig kopplar de inte riktigt. Har det aldrig slagit dig att sådana saker faktiskt kan såra folk? Det har du inte tänkt på, va?

 

Du kan inte kalla mig saker bara för att jag inte gillar homosexualitet. De homosexuella ratar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ForlorN. Vad är det för fel på dig? Varför kommer du med personliga påhopp, t.ex. idiot eller att jag är sjuk och borde skaffa hjälp? Är det för att det faktiskt finns folk som INTE tycker som du?

 

Jag har ALDRIG sagt att det är de homosexuella som det är fel på. Nej då, jag har bara sagt att homosexualitet är fel. Det innebär faktiskt inte att det är fel på homosexuella. Tänk själv över jävligt noga innan du kommer med påhopp för en sak du inte ens själv förstår. Du kanske kopplar så, men släng förfan inte över det på mig. Håll dig och dina bekymmer för dig själv. Du måste ha glapp i synapserna, du vet, dem sakerna som finns i hjärnan. I dig kopplar de inte riktigt. Har det aldrig slagit dig att sådana saker faktiskt kan såra folk? Det har du inte tänkt på, va?

 

Du kan inte kalla mig saker bara för att jag inte gillar homosexualitet. De homosexuella ratar jag inte.

Du fördömde homosexualitet. Du sa att det inte borde få förekomma. Du sa att vi borde ta ifrån dem deras rättigheter. Du sa att de inte ska vara i denna värld.

 

Ska vi se om jag förstått det här rätt nu, Adolf; Du hatar inte homosexuella, bara deras identitet? Hur funkar detta? Helt oförståerligt.

 

Och har det slagit oss att påhopp faktiskt sårar folk? Svar; Ja, det är därför vi gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid lika glappkäftad.

 

Du sa att jag sa att vi borde ta ifrån dem deras rättigheter? De kanske jag sa, men inte faan menade alla deras rättigheter. bara att de inte ska få gifta sig eller adoptera. Rättigheten att leva står kvar.

 

Tycker du det är oföståeligt att jag ratar homosexualiteten men inte homosexuella?

Jag förstår att du tycker det, men att äta och sova förtsår du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid lika glappkäftad.

 

Du sa att jag sa att vi borde ta ifrån dem deras rättigheter? De kanske jag sa, men inte faan menade alla deras rättigheter. bara att de inte ska få gifta sig eller adoptera. Rättigheten att leva står kvar.

 

Tycker du det är oföståeligt att jag ratar homosexualiteten men inte homosexuella?

Jag förstår att du tycker det, men att äta och sova förtsår du?

Förklara gärna skillnaden mellan att hata homosexuella och att hata homosexualitet :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar man homosexuella hatar man de som personer, men hatar man homosexualitet så hatar man själva felet.

 

Jag ska ge ett exempel: Om en person har cancer, och du hatar cancer och inte den cancerdrabbade, så hatar du själva sjukdomen. Förstår du?

 

Hatar man sjukdomen så betyder inte det att man hatar den som är drabbad.

 

Om man skulle kalla homosexualitet för sjukdom (det är inte det) så hatar jag endast sjukdomen, inte den som är drabbad.

 

Förstår du nu hur jag resonerar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...