CeZ Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Aldrig något riktigt stort vad jag kommer ihåg men jag slåss mycket på skoj med killkompisar. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Hamnade i ett intressant bråk med en hjärndöd imbecill för ett bra tag sen. Jag kallade han bögjävel (Världens sämsta förolämpelse <.<) för att miffot hade kastat en jeffla snöboll på mig helt utan anledning, och vi började slåss och till slut så kom nån lärare och gick emellan oss. Efter det fick jag genomlida 3 månader av hot och förolämpelser från hans jeffla hjärndöda polare innan han till slut själv kom fram till mig med en sten stor som afrika och sade "Du ska dö din jävel". Men jag var dock långt borta innan hans långsamma hjärna ens hade hunnit reagera. Hatar miffon som inte vågar mötas mano el mano med nävar utan kommer med stenar, järnrör eller något annat som dom hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Hamnade i ett intressant bråk med en hjärndöd imbecill för ett bra tag sen. Jag kallade han bögjävel (Världens sämsta förolämpelse <.<) för att miffot hade kastat en jeffla snöboll på mig helt utan anledning, och vi började slåss och till slut så kom nån lärare och gick emellan oss. Efter det fick jag genomlida 3 månader av hot och förolämpelser från hans jeffla hjärndöda polare innan han till slut själv kom fram till mig med en sten stor som afrika och sade "Du ska dö din jävel". Men jag var dock långt borta innan hans långsamma hjärna ens hade hunnit reagera. Hatar miffon som inte vågar mötas mano el mano med nävar utan kommer med stenar, järnrör eller något annat som dom hittat. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 vet inte om detta klassas som slagsmål, men kul var det. för några veckor sedan så sprang jag och en polare fram till en as kaxig och helt cp skadad sjua och lyfta upp han och skulle kasta ner han i en papperskorg, och han fick mega damp han var helt röd i ansiktet och bara matta på slag mot oss och jagade oss och allt och vi bara kutade runt och skrattade som f*n:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Aboo broshan idag det blev sån fajt jag går i 4:an ochvi gängbråkade mot 5:an en kille som heter koffe kallar jag kaffe han blevså arg han tänkte komma och slå mig sen sa jag: dinj*vla svenne kom rå vill du ha bråk kom då jagvla h*ra. Sen han börja lipa och hämta sina kopisar på mig och jag hämta alla blattar i min klass shitt maren vi misshandla svennarna totalt sen fick jag gå till rektorn och jag fejk leede och skratta hela tiden och svara inte så jag fick rktig problem ;: Snälla... du gör bara en skam till alla utlänningar/blattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Har varit med många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Har varit med många gånger.Haha samma här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Om det varit bråk har det mest varit mest slänga käft för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag har inte direkt hamnat i något slagsmål, kanske någon gång då man druckit lite för mycket av det goda, och inte kommer ihåg vart man var eller varför man ligger under en soffa. Men man ska nog ta allt i denna tråd med en nypa salt, då det är populärt att spela allan och vara kaxig framför datan...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Nja, hamnat i ett slagmål händer inte ofta, men starta slagsmål det händer ju nån gång.EE goes Lill-Snorre "han sa att du var dum" Redigerat 3 April 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Då och då i 4:an och 5:an, då var det lekar som spårade ur och massa skämt, något planerat bråk. Ja har ju slagits mot AIK fans 20 mot 20 i Kungsholmen så.. Bajen <3 Lagt ned med allt det där ändå, man märker hur fånig och löjlig man är bara man ser på sig själv då det händer. Redigerat 6 April 2009 av Doctor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Jag råkade slå ner en en gång.Jag sparkade till han och slängde in han i väggen.vet faktiskt inte hur ja klara att slänga iväg han :huh: .men förbannad va jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.