Connection Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 När åldern är inne så köper jag Burn. Alla andra är inte så goda. Men såklart det ska vara 15 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Tycker det är dåligt, har inte skaffat ID kort än så måste alltid be en kompis köpa åt mig när vi är vid affären >_< Sen är det ju olika åldersgränser också, vissa affärer har ingen gräns alls, andra affärer har 18-årsgräns, vad i helvete!? Är det någon som ens blir piggare av energidryck här? Redigerat 22 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Alltså vafan, att göra energidrycker "för barn" skulle ju bara vara hemskt, mycket fler barn skulle dricka det då. Jag ser ärligt talat vad felet är med att dricka energidrycker som barn, att man klagar på koffeinet är ju bara dumt, finns ju mer än dubbelt så mycket i kaffe.Du fattade tydligen inte. Med min post menade jag att det INTE ska vara någon energi i det, men att smaken skall stanna, det blir helt enkelt som en Läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Men vad är poängen med det? Det är ju bara totalt dumt. Koffinet ska man inte ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Tycker det är dåligt, har inte skaffat ID kort än så måste alltid be en kompis köpa åt mig när vi är vid affären >_< Sen är det ju olika åldersgränser också, vissa affärer har ingen gräns alls, andra affärer har 18-årsgräns, vad i helvete!? Är det någon som ens blir piggare av energidryck här?jag minns inte :/var ett tag sedanMen det som skulle göra mig piggare vad jag tror är nog sockret och smaken, det är inte gott att man reagerar och skakar på huvudet :/ Läsk är bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 jag minns inte :/var ett tag sedanMen det som skulle göra mig piggare vad jag tror är nog sockret och smaken, det är inte gott att man reagerar och skakar på huvudet :/ Läsk är bättre :DVad fan har du smakat för skit? :( Energidryck är alltid godare ju ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Olika åsikter kan man ha :) Min åsikt är att läsk är godare men jag hatar energidryck. Men det skulle vara bra att fixa energidryck som en läsk, för många är ju ute efter smaken. Om ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Olika åsikter kan man ha :)Min åsikt är att läsk är godare men jag hatar energidryck.Men det skulle vara bra att fixa energidryck som en läsk, för många är ju ute efter smaken.Om ni förstår.Förstår till fullo. -_- Om du nu läst minna posts här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Vad fan har du smakat för skit? :( Energidryck är alltid godare ju ;D"Redbull, ger dig viiiingar" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Olika åsikter kan man ha :)Min åsikt är att läsk är godare men jag hatar energidryck.Men det skulle vara bra att fixa energidryck som en läsk, för många är ju ute efter smaken.Om ni förstår.Varför ska man i huvudtaget ta bort koffeinet och taurinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Varför ska man i huvudtaget ta bort koffeinet och taurinet?Därför att det är inge bra för barn och många vill ju dricka energidryck som en läsk för att dem tycker det är gott.Då kan man ha Red Bull för barn.Det tycker jag verkar jättebra.För då kommer det inte langas ut så mycket energidryck, eftersom dem tycker det är gott.Jag tror att många inte dricker det för att vara coola egentligen, mest för smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Därför att det är inge bra för barn och många vill ju dricka energidryck som en läsk för att dem tycker det är gott.Då kan man ha Red Bull för barn.Det tycker jag verkar jättebra.För då kommer det inte langas ut så mycket energidryck, eftersom dem tycker det är gott.Jag tror att många inte dricker det för att vara coola egentligen, mest för smaken.Energidryck är inte mer farligt än Cola t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.