Hoppa till innehåll

Kvinnor


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är en kille som nästa alla hatar förutom elvaåriga tjejer som inte vet vad pubertet är...

Han kan inte sjunga och han är enligt mig: "En jävla skitunge".

 

Eftersom att nästa alla hatar honom och när han "sjunger" låter han som en tjej, så är det självklart att många kallar honom Justin(e) Bieber/Beever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att hon är kille är bara en massa idioti. Det är ansiktet som vilseleder.

 

Justine Bieber, born March 1, 1994 is a Canadian pop-R&B singer. Bieber was discovered in 2008 by Scooter Braun, who happened across Bieber's videos on YouTube and later became her manager.

 

Her debut single, "One Time", was released worldwide during 2009, and charted within the top 30 in over ten countries.

 

Bieber was born in London, Ontario and was raised in Stratford, Ontario. Bieber's mother, Pattie Mallette, was 18 years old when she became pregnant with her daughter. Mallette, who worked a series of low-paying office jobs, raised Bieber as a single mother. However, Justine maintains contact with her father, Jeremy Bieber. As she grew, Bieber taught herself to play the piano, drums, guitar, and trumpet. In early 2007, when she was twelve, Bieber sang Ne-Yo's "So Sick" for a local singing competition in Stratford and placed second. Mallette posted a video of the performance on YouTube for their family and friends to see. She continued to upload videos of Bieber singing covers of various R&B songs, and Bieber's popularity on the site grew.

Due to her delayed puberty, caused by a hormonal disturbance, Justine have yet started to develop, and has often been called Justin during her school years between twelve and fifteen, which is also why she uses that name as an artistname. "To show those who bullied me.", Justine said in an interview with Times.

There have been controversial claims of Justine being transsexual, arising after images of Bieber mimicking a Michael Jackson pose spread across the internet.

 

Inte blir det bättre av att hon är underutvecklad så hon är inte särskilt kvinnligt formad än, om man säger så.

Ganska skoj dock

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej men, I musik videorna är det många tjejer ellr nåt, som hon sjunger om. Och massa tjejer som jämt kramar henne. Eller har jag sett fel?

Också sa min kompis att det var en 13-årig kille fast i själva verket tydligen va en 16-årig tjej. Hon måste ha misstagit henne från nån annan. :huh:

 

Det är kvinnor i Biebers videos för Justine är lesbisk förstår du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, ni skojar inte med mig va??? För Justin är ju ett killnamn, och hon/han ser precis ut som en kille, och dessutom säger alla jag känner att det är en kille, och undrar varför jag trodde att det var en tjej.

 

Jag misstänker lite att ni skojar. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, ni skojar inte med mig va??? För Justin är ju ett killnamn, och hon/han ser precis ut som en kille, och dessutom säger alla jag känner att det är en kille, och undrar varför jag trodde att det var en tjej.

 

Jag misstänker lite att ni skojar. :huh:

Som jag citerade ovan så var Justin ett öknamn hon fick i skolan för att hon är underutvecklad, som hon nu använder för att ge igen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Män och kvinnor ska ha lika hög lön(Om de har samma jobb). Men tydligen "får" man inte slå tjejer men killar är helt ok att slå. Jag slog till en tjej förra veckan för att jag vart så jävla förbannad på henne och jag skulle gjort samma sak om det var en kille. Vad tycker ni? Ska man "få" slå en tjej om man "får" slå en kille?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte "få" slå någon alls. Eller rättare sagt, man FÅR inte, enligt lag, slå någon alls förutom i självförsvar. Men jag förstår din poäng. Det här är en aspekt av ojämnställdhet som är negativ för männen, det att vi förväntas vara hårda och tuffa och tåla mer, vi får heller inte visa känslor eller svaghet, medan det är mer accepterat bland kvinnor. Så att arbeta för jämnställdhet är inte bara för kvinnors skull utan även för män.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte "få" slå någon alls. Eller rättare sagt, man FÅR inte, enligt lag, slå någon alls förutom i självförsvar. Men jag förstår din poäng. Det här är en aspekt av ojämnställdhet som är negativ för männen, det att vi förväntas vara hårda och tuffa och tåla mer, vi får heller inte visa känslor eller svaghet, medan det är mer accepterat bland kvinnor. Så att arbeta för jämnställdhet är inte bara för kvinnors skull utan även för män.

Det var dit jag ville komma. :)

Det är tydligen manligt att vara tuff och inte visa några känslor förutom ilska eller så har jag missuppfattat det totalt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Man ska inte "få" slå någon alls. Eller rättare sagt, man FÅR inte, enligt lag, slå någon alls förutom i självförsvar. Men jag förstår din poäng. Det här är en aspekt av ojämnställdhet som är negativ för männen, det att vi förväntas vara hårda och tuffa och tåla mer, vi får heller inte visa känslor eller svaghet, medan det är mer accepterat bland kvinnor. Så att arbeta för jämnställdhet är inte bara för kvinnors skull utan även för män.

Det var dit jag ville komma. :)

Det är tydligen manligt att vara tuff och inte visa några känslor förutom ilska eller så har jag missuppfattat det totalt ^^

 

Om en kille skulle säga Fuck you, jävla bög! Till sin bästa killkompis på skoj, skulle oftast inte killen bry sig. Men om killen smkulle säga det till en tjej blir hon oftast ledsen. Tjejer slåss inte med varandra eller säger dumma saker till varandra. På så sätt är kvinnor och män olika. Men lika mycket värda :)

Om det är så du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte "få" slå någon alls. Eller rättare sagt, man FÅR inte, enligt lag, slå någon alls förutom i självförsvar. Men jag förstår din poäng. Det här är en aspekt av ojämnställdhet som är negativ för männen, det att vi förväntas vara hårda och tuffa och tåla mer, vi får heller inte visa känslor eller svaghet, medan det är mer accepterat bland kvinnor. Så att arbeta för jämnställdhet är inte bara för kvinnors skull utan även för män.

 

Det var dit jag ville komma. :)

Det är tydligen manligt att vara tuff och inte visa några känslor förutom ilska eller så har jag missuppfattat det totalt ^^

 

Om en kille skulle säga Fuck you, jävla bög! Till sin bästa killkompis på skoj, skulle oftast inte killen bry sig. Men om killen smkulle säga det till en tjej blir hon oftast ledsen. Tjejer slåss inte med varandra eller säger dumma saker till varandra. På så sätt är kvinnor och män olika. Men lika mycket värda :)

Om det är så du menar.

 

Weeelll...det är förmodligen sant att tjejer mindre sällan tar till fysiskt våld jämfört med killar, men verbala kränkningar är nog minst lika vanligt hos tjejer som hos killar, fastän jag tror mig ha hört att tjejer oftare sprider rykten bakom ryggen på folk medan killar vanligen säger det rakt i ansiktet på folk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...