Hoppa till innehåll

Kvinnor


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Men ofta.

 

Jag läste här om dan i Svenska dagbladet då en journalist skrev om kvinnor och män i riksdan. Det finns mer kvinnor än män i sverige, s hon, 51 % procent kvinnor 49% män. Är det KÖNSDISKRIMINERING?Nej.

Hon skrev att det var fler män än kvinnor i riksdan. i centerpartiet var det 48 % procent kvinnor resten män. Är det KÖNSDISKRIMINERING?Nej, enligt min åsikt, det är nästan ingen skillnad och det har inte med att göra med kvinnor och män. Enligt hennes åsikt var det könsdiskriminering.

 

Det jag tycker är KÖNSDISKRIMINERING är alla bordeller och knäppa personer so tror att kvinnor är endast til för sex som den där knäppa personen ovanför!

Vad är det som är så diskriminerande med bordeller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men ofta.

 

Jag läste här om dan i Svenska dagbladet då en journalist skrev om kvinnor och män i riksdan. Det finns mer kvinnor än män i sverige, s hon, 51 % procent kvinnor 49% män. Är det KÖNSDISKRIMINERING?Nej.

Hon skrev att det var fler män än kvinnor i riksdan. i centerpartiet var det 48 % procent kvinnor resten män. Är det KÖNSDISKRIMINERING?Nej, enligt min åsikt, det är nästan ingen skillnad och det har inte med att göra med kvinnor och män. Enligt hennes åsikt var det könsdiskriminering.

 

Det jag tycker är KÖNSDISKRIMINERING är alla bordeller och knäppa personer so tror att kvinnor är endast til för sex som den där knäppa personen ovanför!

Vad är det som är så diskriminerande med bordeller?

 

Suck... Och så säger folk att Islam är en religion som diskriminerar kvinnor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Man ska ju inte slå tjejer, har ju folk sagt. Killar är starkare än tjejer så dom klarar väl att få lite stryk. Fast jag tycker inte man ska slå nån över huvud taget.

Och man ska DEFINITIVT inte sparka en gravid tjej på magen, för då dör ju barnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ju inte slå tjejer, har ju folk sagt. Killar är starkare än tjejer så dom klarar väl att få lite stryk. Fast jag tycker inte man ska slå nån över huvud taget.

Och man ska DEFINITIVT inte sparka en gravid tjej på magen, för då dör ju barnet.

http://anonymouslefty.files.wordpress.com/2009/11/captain-obvious.jpg

 

:3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ju inte slå tjejer, har ju folk sagt. Killar är starkare än tjejer så dom klarar väl att få lite stryk. Fast jag tycker inte man ska slå nån över huvud taget.

Och man ska DEFINITIVT inte sparka en gravid tjej på magen, för då dör ju barnet.

http://anonymouslefty.files.wordpress.com/2009/11/captain-obvious.jpg

 

:3

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är en tjej som får tåla mycket skit.

Men jag förstår all negativ kritik då hon är en av dem mest uppfuckade idioterna jag någonsin hört talas om.

 

(Nej inte Linda Rosing, den oerhört uppmärksamhets-horiga mediakåta idiotjäveln.)

 

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klic...ticle7687099.ab

Redigerat av Johnossi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså...nu hänger jag inte med...Jaag har hört att Justin Bieber är kille, asså är det en tjej?? Eller skojar ni bara??? :huh:

Tjej. Vart har du fått att hon är en kille ifrån??

 

Nej men, I musik videorna är det många tjejer ellr nåt, som hon sjunger om. Och massa tjejer som jämt kramar henne. Eller har jag sett fel?

Också sa min kompis att det var en 13-årig kille fast i själva verket tydligen va en 16-årig tjej. Hon måste ha misstagit henne från nån annan. :huh:

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...