w4nkarN Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Kom in på min favorit server vid 00:30 tiden idag, köper dgl och plockar 3 på CW, 1 av dom på HS, 2 i mitten inget HS där och sista på longen hade (7 skott i, 6 i nästa reload), asnajs med det på första rundan när alla andra har typ AK, colt etc. 6kills, 1hs :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Slängde en handgranat och dödade mig och mina lagkamrater <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det måste vara det jag gjorde här om dagen på CSS. Var terrorist på CS_Office, stog och vaktade korridoren med läskautomaterna när jag såg en CT komma springandes in från main corridor (tror jag att den heter), jag skyndade mig åt sidan in i korridoren mot T-spawn och stog kvar vid dörröpningen mot den förra korridoren. Tog fram en handgranat, väntade i några sekunder och kastade på studs mot en av dörrarna in i korridoren med läskautomaterna, boom där dog en CT, precis när granaten sprängdes sprang jag ut från mitt gömställe och in i korridoren med läskautomaterna, jag såg två CT's springa i sidled precis bredvid varandra, de befann sig strax innan automaterna så de var väldigt nära. Öppnade eld och fick in två headshots. Laddade om och sprang tillbaka en liten bit mot T-spawn igen såg en till CT som sprungit fram till dörröppningen, han började skjuta mot mig så jag hoppade upp - duckade och sköt han också. sedan kom en till ct som skjöt headshot på mig och då var det roliga slut :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Slängde en handgranat och dödade mig och mina lagkamrater <3 en klassiker min vän :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Slängde en handgranat och dödade mig och mina lagkamrater <3 Haha, så klockrent :lol: Redigerat 2 November 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Sprang till B som ct på dd2. Var trött på awparna i t spawn så drog 6 skott mot dom springandes. Tog 2 i huve lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 cs 1.6, körde pcw med mina vänner typ 5 stycken alla snackade och skrek blev helt kaos men vi ägde ut dem endå :P Var ensam T med 3 CT's hade ak sprang till cw och såg alla 3 komma från mitten så tog jag dom alla HS ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Det snyggaste jag haar gjort är 360 Jumpshot :) CSS:Jag bhopade ut ur mörk Och i hörnet precis utanför stog han han försökte skjuta mig och så gjorde jag en 360 Och sköt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :(. Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P. Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6. EDIT: Stavfel Redigerat 25 November 2009 av dragonaits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :( . Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P . Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6. EDIT: Stavfel Off-Topic: Ja så klart på css har dom större hitbox, mycke verkligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :( . Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P . Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6. EDIT: Stavfel Off-Topic: Ja så klart på css har dom större hitbox, mycke verkligare Japp och mycket tråkigare. Man behöver inte kämpa för en kill. Det måste man på 1.6, Dålig spelkänsla också. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 laddade ner CSS orkar inte köpa det, Man måste få testa först ju :( . Och började att lira mot bots på Expert på scout mappen fast det var d2 version, (Svårt att förklara, Men kan inte namnet) Och efter 2 rundor så drar jag in 3 hs på 1 skott :P . Blev överlycklig. Men sedan märkte jag att det är 101% gånger lättare att döda folk på CSS en på 1.6. EDIT: Stavfel Off-Topic: Ja så klart på css har dom större hitbox, mycke verkligare Japp och mycket tråkigare. Man behöver inte kämpa för en kill. Det måste man på 1.6, Dålig spelkänsla också. :S Mm, och css har mindre recoil. OnT: Körde pcw i cs 1.6 , tog 2 stycken av dom i T och alla av mina ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg