WASD Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Kort sagt: En grupp människor med influens som vill bilda global diktatur. Den filmen jag anser förklarar detta bäst är The Obama Deception, . En 2 timmar lång dokumentär. Här säger George Bush att de vill ha ett New World Order, det som kan diskuteras om är deras planer som bara är bra för dem själva. Edit: Notera att mina åsikter som skrivits tidigare i tråden möjligtvis inte längre stämmer. Redigerat 4 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Japp, ska försöka kolla på The Obama Deception. Har sett glimten av det förut bara att jag inte orkat kolla. Men nu är det andra tider :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Näh, staten är inte att lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 bra iallfall att det finns några människor som fattat det >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) bra iallfall att det finns några människor som fattat det >_<Det är nog mer än du tror och blir mer och mer, Obama Deception har 50 miljoner views (inte endast youtube) och jag försöker sprida detta genom att göra en tråd här :) Redigerat 18 Juni 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag pallar inte kolla. Kan nån sammanfatta vad det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag pallar inte kolla. Kan nån sammanfatta vad det handlar om? Att USA/FN planerar en kupp för att bilda en allsmäktig stat som räcker över hela världen, och att Obama igentligen bara är en pjäs i spelet, att det finns något högre än han. Typ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Jag pallar inte kolla. Kan nån sammanfatta vad det handlar om?10 minuter kan du väl kolla på... de 10 minuterna är väl lite som en sammanfattning av Obama Deception men det finns massa viktigt i Obama Deception. Om man ska göra en kort sammanfattning är det väl "USAs regering försöker ta över världen och kommer nte bry sig ett skit om mänskligheten och behandla oss som leksaker" men det låter så dumt och otroligt därför är det bäst att ta 10 minuter och se det klippet. Det går också rykten om tredje världskriget... edit: Medians var också bra. Redigerat 18 Juni 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Kollat 45 minuter än så länge, de verkar ju lite skumma de där politikerna :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag tycker det här verkar helsjukt ju :huh: Hoppas hela Europa och Asien går emot U.S.A :D då kan dom inte vinna hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Det finns personer utanför USA som också ingår i "eliten". Vi får se hur det blir när de ska försöka slå ihop EU med Amerikanska unionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) BEEP BEEP BEEP Moron alert moron alert!! nej men, jag tror aldrig att detta kommer hända. det finns alltid människor som kommer prottestera Redigerat 18 Juni 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.