Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Tittade hela den dära 2h filmen, the obama deception. Håller mig fortfarande inte övertalad. USA har gjort sina misstag ja, men att vara så dumma? Nej tack. Att skylla 9/11 på USAs regering? Att skylla JFK mordet på USAs regering? Nja. Lite misstänksamt.

 

Verkar för det mesta vara normala missar en president som Obama gör, han tror han kan ändra världen med ett klick. Han lovar det och det, men när han väl får se papperna kan de inte göra det så snabbt ändrar han sina planer. Men det gör honom inte till satan själv. Samt, är Alex Jones eller vad "ledaren" av hela skiten heter en blandning av WASD och Dave37? och varför dog John Lenon och Elvis Presley? Hört att en kille på juwtuwben sa att det var för The New World Order det också. Sen att Obama sprang iväg på ett hemligt möte med Hillary Clinton förklarar inget förutom att han gillar vitt kött. Kanske lite privacy som President också. Lev vilt fast man är President. Som de säger är han ju den Presidenten som gör allt en President inte ska göra. Lyssnar på rocknroll, är mycket mer en folk människa, inte rädd att skämma ut sig som President för att ha roligt med folket. Skämtar och har sig en vild tid.

 

Bull Shit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp,USA har använt kärnvapen men det var för 65 år sedan under ett världskrig,vap

ensystemet var nytt och man visste nog inte riktigt vad man gjorde.Erkännandet av Kärnvapenmakter genom Ickespridnings avtalet är av yttersta vikt.Fem länder får enligt avtalet lov att ha Kärnvapen,USA,Ryssland,Frankrike,Storbritannien och Kina.Att andra länder(Pakistan,Indien Israel och Nord Korea)har skaffat atomvapen utan att FN har gjort något är en tragedi.

Men visst vill folk att Iran ska skaffa kärnvapen och ytterligare försämra läget i Mellanöstern så låt dom göra det.Dom ända som kommer förlora på det är Iran och dess grannländer.

Edit:USA har inte dubbelt så många kärnvapen som Iran utan Tusen gånger mer.

 

USA har hjälpt till att sabba Irak ja,men Irak har varit ett skitland de senaste 20 åren.

Anledningen till varför USA gick in i Irak vet bara Höjdarna inom Amerikanska Regeringen men det skulle kunna vara Oljetillgångarna och det skulle inte förvåna mig då olja är det absolut viktigaste vi har har på jorden.

Så klart att Pentagon försöker mörklägga militära misstag och det skulle Sveriges militärledning också gjort i liknande situationer men svenska journalister är mins lika bra på att snoka reda på alla missar och göra stora rubriker av små händelser ex Journalisterna som av misstag sköts ihjäl av två Apache Helikoptrar för ett par år sedan.

Skit land? USA satte in Saddam, dem gav Saddam Hussein stöd genom hela hans presidentkarriär.

Du har enkelt för dig och säga att Irak är ett skitland, speciellt för en som lever i Norden, Sverige tror jag inte är så svår och invadera så du kommer sitta vid ett hörn och böla.

 

Nu försvarar du Pentagon om att det är en självklarhet? Vi pratar ju om att USA's regering är inblandad i NWO samt Pentagon, sen säger du att det är en självklarhet. Ja men då måste du väl fatta att dem har stort inflytande i att mörklägga ageringar som dem känar på. Det förvånar dig inte heller att USA går in i Irak för olja? Varför blir du förvånad över att folk försvarar sig? Människan har utvecklats i miljarder år på att lära sig och försvara sig för och överleva.

 

 

 

 

Motard4Life: Menar du den här?

 

 

Ser ju verkligen ut som ett "misstag".

Motard, du har inte rätrt och säga att reportrarna var på fel plats och fel tillfälle, det är fan deras land och vem vet, dem kanske intervjuvade folk om vad dem åt för något till lunch, det är ju säkert intressant då det blir alltmer svårare och få tag på mat där efter att USA kom in.

 

Så om din morsa blir skjuten mitt i ett centrum och avfyraren svarar på rätten: "Hon var på fel plats vid fel tillfälle", ska du hålla med om det eller?

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel plats vid fel tillfälle? USA borde inte ens vara där.

Nej kanske inte men hade USA inte invaderat Irak hade reportrarna troligtvis inte befunnit sig där heller.

 

 

USA har stöttat Saddam ja,det kanske till och med var USA som finansierade senaps gasen som han använde mot kurderna?

Men saker förändras med tiden och vänskapsband håller inte för evigt.

 

Irak är knappast ett semesterparadis och har inte varit på många många år heller.

Sverige skulle bjuda på tufft motstånd om inte regeringen kapitulerar direkt dvs.

Angående hur jag skulle reagera vid en eventuell invasion kan jag inte svara på förens det händer och vi får väl hoppas på att det inte händer under våran livstid.

 

Klart som fan att man mörklägger saker så att man själv ska tjäna på det,det göra alla regeringar och politiska organisationer och nej jag tror inte USAs Regering är Inblandad i NWO,jag tror Inte ens NWO existerar i den omfattning som diverse fanatiker försöker få det att framstå som.

Har ja sagt att jag blir förvånad när folk försvarar sig?

 

"Människan har utvecklats i miljarder år på att lära sig och försvara sig för och överleva" Det gäller väl soldater också?

 

Angående lunch intervjun se översta meningen.Skulle dom fråga folk om mat vanor eller svältläget hade dom kunnat vänta tills situationen hade lugnat ner sig.

 

Angående Min morsa kan du utveckla frågan lite,bakgrunden till skottlossningen tex vems kula träffade osv?

 

Hur jag skulle reagera beror helt på situationen.

Redigerat av Motard4life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alex Jones är en republikansk fanatikersom sitter och hittar på felaktig fakta. Undvik att lyssna på den idioten.

Han rapporterar nyheter och om du kollar på hans radiosändningar har han nästan alltid källor från mainstream media med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alex Jones är en republikansk fanatikersom sitter och hittar på felaktig fakta. Undvik att lyssna på den idioten.

Han rapporterar nyheter och om du kollar på hans radiosändningar har han nästan alltid källor från mainstream media med.

 

Vad fan är meningen om han sitter och läser högt ur Aftonbladet? Tar han sina källor från mainstream media så kan man ju lika gärna lyssna på mainstream-media.

 

Ytterligare en mellanhand mellan faktan och folket är ju bara helt onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast då är det inte mainstream-media som är hans källa utan det som säger att media inte stämmer.

 

Media säger: Polens president dödades i flygkrasch.

 

Han säger: Nej, det stämmer inte därför att XXXXX.

 

Hur vet han att det inte stämmer? Var får han förklaringen ifrån? Det är hans källor. Inte var han tog nyheten ifrån ursprungligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har aldrig varit intresserad av nyheter så jag kan inte det här så bra och jag har inte kollat på hans radiosändningar på flera månader. Men 9/11 t.ex, finns massor av ingenjörer som håller med om att det måste funnits bomber för att byggnaden ska rasa så använder han de som källa. Och ungefär samma sak med klimaten, finns massa forskare som säger att den är en bluff ju. De där mailen som blev hackade använde han som källa då. Samt så ifrågasätter han massor av saker som mainstream media och liknande tydligen inte lyckas svara på.

 

Kolla runt på hans hemsida, http://www.infowars.com, för mer aktuella exempel.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han trodde att England haft liberala vapenlagar fram till nu. Han är emot abort och homosexuella. Han tror att de mexikanska invandrarna är anlitade av NWO för att ta över USA. Han anklagar varje person som inte håller med honom för att vara NWO.

 

Ett par videos som visar vilken idiot han är och inte är värd att lyssna på:

 

( Efter detta så skyllde han på att "de" hade förgiftat hans vatten och att det var därför han fick ett jävla ryck. )

 

Noam Chomsky intervju del 1

Noam Chomsky intervu del 2

Noam Chomsky intervju del 3

Noam Chomsky intervju del 4

Noam Chomsky intervju del 5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...