Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Såg bara början av en film, klaga om ni vill, men tror inte från vad jag vet just nu att det kan hända, det finns alltid nån general som tycker det finns casualties som måste accepteras, men att USA planerade Pearl Harbor? Att USA planerade 9/11, att USA / GB planerade bombningar i London? Njaa.. Tror USA blev totalt smekta i Pearl Harbor och samma med 9/11. Sen kan man alltid säga att dem egentligen kände till det och ville inte stoppa det och riskera att förlora Andra Världskriget, eller att de tyckte 2 skyskrapor kan rasa mitt i USA, det gör inget, folk ska bli rädda.

 

Såg en dokumentär där man kan ganska lätt skicka en EMP på USA och slå ut allt och helt förstöra USA samtidigt som man skickar in militär som tar över, men att dom känner till att det kan hända och försöker få fram ett skydd mot det men att det inte är helt klart. Betyder det att dem vet om det man "vill" inte stoppa det utan när det händer så har de planerat det hela tiden.

 

 

/Är inte helt insatt, bråttom till bussen, kommentera gärna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte alls insatt i detta ämne men slänger ändå in min åsikt-

 

Tror varken att New World Order eller Illuminati är några vinnande sidor, dem har idiotiska argument som inte funkar alls på lång sikt och dem verkar vara väldigt skumt folk som säkerligen har många fötter inne på den olagliga sidan, satanister? Det är vad jag hört iaf.

 

Men som sagt, detta är bara saker jag snappat upp från youtube och skolan =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte alls insatt i detta ämne men slänger ändå in min åsikt-

 

Tror varken att New World Order eller Illuminati är några vinnande sidor, dem har idiotiska argument som inte funkar alls på lång sikt och dem verkar vara väldigt skumt folk som säkerligen har många fötter inne på den olagliga sidan, satanister? Det är vad jag hört iaf.

 

Men som sagt, detta är bara saker jag snappat upp från youtube och skolan =)

Det är hållbart för dem, deras livstid, inte för någon annan i någon annan tid. NWO-eliten är extremt influerade av självintresse, för det är så deras värderingar har blivit skapta.

 

Tror att eliten har väldigt lite med religiös fundamentalism att göra, om nått, så använder de religion som ett verktyg för kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Såg bara början av en film, klaga om ni vill, men tror inte från vad jag vet just nu att det kan hända, det finns alltid nån general som tycker det finns casualties som måste accepteras, men att USA planerade Pearl Harbor? Att USA planerade 9/11, att USA / GB planerade bombningar i London? Njaa.. Tror USA blev totalt smekta i Pearl Harbor och samma med 9/11. Sen kan man alltid säga att dem egentligen kände till det och ville inte stoppa det och riskera att förlora Andra Världskriget, eller att de tyckte 2 skyskrapor kan rasa mitt i USA, det gör inget, folk ska bli rädda.

 

Såg en dokumentär där man kan ganska lätt skicka en EMP på USA och slå ut allt och helt förstöra USA samtidigt som man skickar in militär som tar över, men att dom känner till att det kan hända och försöker få fram ett skydd mot det men att det inte är helt klart. Betyder det att dem vet om det man "vill" inte stoppa det utan när det händer så har de planerat det hela tiden.

 

 

/Är inte helt insatt, bråttom till bussen, kommentera gärna :)

Du kommer möjligtvis inte ihåg hur?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok låt oss säga så här, jag har läst igenom tråden, och en från mångas sida verkar folk tycka att man är helt okunnig och bara vill ha uppmärksamhet med att anklaga USA.

 

USA har inte så jätte stor historia när det gäller land, trots det har USA världens största krigshistoria genom tiderna. Hur många har USA jävlats med igentligen? Aa det är svårt och räkna ut det där.

Hur ofta vill USA leka världspoliser? Även svårt och lista ut det där.

 

Hur många gånger har USA bett Iran, Pakistan, Nordkorea och flera andra länder förstöra sina kärnvapen?

USA gick in i Irak trots att USA vet själva att Saddam Hussein förstörde sina kärnvapen, för annars skulle dem gå till attack och Irak var ganska försvagat efter backstab av USA, eftersom Irak och USA var bästa polare en gång i tiden. Dem går in i ett land frivilligt påstår att dem ska besegra terrorismen, vad fan har dem gjort? Dem har vänt landet upp och ner, folk har ingen förståelse och förlit för västvärlden längre, och vi som sitter här tycker att det är konstigt. Innan USA gick in i Irak så hade man inte hört en bomb på åratal förutom i gulfkriget, men det fanns inga rebeller den tiden.

 

USA hotar Iran ifall dem inte förstår sina kärnvapen, även Israel hotar Iran att anfalla om dem inte gör det. Varför ska Israel och USA få ha tillgång till kärnvapen men inte någon annan? Jag säger inte att det är bra med kärnvapen, men varför just dem båda? Är det inte lite korruption som ligger bakom detta?

Jag ställer denna fråga till alla som just nu fått en fobi av att hata Iran

 

Vem ska man lita på? Iran, har kärnvapen, USA har kärnvapen, dubbelt så fler än vad Iran har.

Vem ska man lita på? Iran? Eller ska man lita på USA som har störst krigshistoria i världen och som användt kärnvapen offensivt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

USA är en erkänd Kärnvapenmakt genom Ickespridningsavtalet.Därför får dom lov att ha kärnvapen.

Det finns inga bevis på att Israel verkligen har kärnvapen men det mest troliga är att de faktiskt har.

Iran,ja är det någon som verkligen vill att Iran ska ha kärnvapen?Om vi ska uppnå en kärnvapen fri värld borde inte första steget vara att inte låta mer länder få tillgång till teknologin.

 

Gällande Irak och Afghanistan så tycker jag ett en stor del hänger på invånarna,tar de avstånd från upprorsmännen och börjar hjälpa till med återuppbyggnadsarbetet kommer det att gå mycket smidigare.

Visst det kanske svider att hjälpa de otrogna hundarna från väst men dem kommer själva att tjäna på det i framtiden.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

USA är en erkänd Kärnvapenmakt genom Ickespridningsavtalet.Därför får dom lov att ha kärnvapen.

Det finns inga bevis på att Israel verkligen har kärnvapen men det mest troliga är att de faktiskt har.

Iran,ja är det någon som verkligen vill att Iran ska ha kärnvapen?Om vi ska uppnå en kärnvapen fri värld borde inte första steget vara att inte låta mer länder få tillgång till teknologin.

 

Gällande Irak och Afghanistan så tycker jag ett en stor del hänger på invånarna,tar de avstånd från upprorsmännen och börjar hjälpa till med återuppbyggnadsarbetet kommer det att gå mycket smidigare.

Visst det kanske svider att hjälpa de otrogna hundarna från väst men dem kommer själva att tjäna på det i framtiden.

USA är dem som har användt kärnvapen två gånger i sin historia, vem fan bryr sig om dem är erkända eller något? Hela världssystemet är korrupt!

 

Det är USA som har sabbat Irak, det är det du inte förstår, ingen bad dem och gå in i Irak, USA går in dit av en anledning, sälja en massa kontrakt på oljetillgångarna och det vet alla! Sen så ska du veta att USA är experter på att mörkna dåliga agerande som deras militär gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp,USA har använt kärnvapen men det var för 65 år sedan under ett världskrig,vap

ensystemet var nytt och man visste nog inte riktigt vad man gjorde.Erkännandet av Kärnvapenmakter genom Ickespridnings avtalet är av yttersta vikt.Fem länder får enligt avtalet lov att ha Kärnvapen,USA,Ryssland,Frankrike,Storbritannien och Kina.Att andra länder(Pakistan,Indien Israel och Nord Korea)har skaffat atomvapen utan att FN har gjort något är en tragedi.

Men visst vill folk att Iran ska skaffa kärnvapen och ytterligare försämra läget i Mellanöstern så låt dom göra det.Dom ända som kommer förlora på det är Iran och dess grannländer.

Edit:USA har inte dubbelt så många kärnvapen som Iran utan Tusen gånger mer.

 

USA har hjälpt till att sabba Irak ja,men Irak har varit ett skitland de senaste 20 åren.

Anledningen till varför USA gick in i Irak vet bara Höjdarna inom Amerikanska Regeringen men det skulle kunna vara Oljetillgångarna och det skulle inte förvåna mig då olja är det absolut viktigaste vi har har på jorden.

Så klart att Pentagon försöker mörklägga militära misstag och det skulle Sveriges militärledning också gjort i liknande situationer men svenska journalister är mins lika bra på att snoka reda på alla missar och göra stora rubriker av små händelser ex Journalisterna som av misstag sköts ihjäl av två Apache Helikoptrar för ett par år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp,det finns en längre video på 39 minuter där man får se hela händelse förloppet.

 

 

vid 02:06 ser man klart två personer med vapen i handen och på något sätt uppfattas också journalistens kamera som ett vapen.

Attacken var ett tragiskt misstag speciellt det där med minibussen,men strider hade pågått i området innan journalisterna anlänt med beväpnad eskort.

läste i en notis i GPs debatt artikel att man faktisk hade hittat AK-47or och RPG bland de döda.

Reportrarna befann sig helt enkelt på fel plats vid fel tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...