Proccito Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Jag tycker att snusen är bättre än rökning, för jag vill häldre se en med en stor prilla under läppen än att se en st och röka Rökning skadar ju andra genom röken som man blir tvvungen att andas inn Men snusning skadar ju bara sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Snusa är riktigt äckligt, men en cigg är inte så farligt ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 jag tycker att snus inte ska få "ätas". Förstär gommen.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår. Så ska det låta! Min klasskamrat tycker man är helt dum i huvudet om man inte har rökt någon gång i sitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår. Så ska det låta! Min klasskamrat tycker man är helt dum i huvudet om man inte har rökt någon gång i sitt liv Smart snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Om tjejer snusar är det extra avtändande. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det tycker jag, några tjejer i skolan snusar, ser inte så fräscht ut :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Usch, när en tjej snusar så tänker jag på en stor Olga med mustasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Sluta gå off-topic nu gubbar. Slänger upp några frågeställningar- 1. Skulle ni vilja se folk snusa istället för att röka utomlands? 2. Snus eller cigaretter, varför? 3. Bör snus hållas inom de skandinaviska gränserna eller blåsas upp utomlands? 4. Vad är era åsikter om snus och cigaretter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 1. Hellre snusa, då det inte förstör för folk i den direkta omgivningen. (Ja, ingen passiv rökning dårå) 2. Jag personligen fifflar inte med sånt trams, men snus här med. (Motivering ovan) 3. Mja, spelar inte just mig någon större roll. 4. Min personliga åsikt om tobak är (som nämndes ovan) att det bara är trams, en onödig grej folk börjar med i tidiga tonåren för att vara häftiga. Helt onödigt med andra ord. Å andra sidan är jag inte en sån som går runt och påpekar och klagar på folk som röker/snusar. Vill man hålla på med det så är det bara att köra på tills man stupar, inte mitt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 (redigerat) Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår. Word. I herd yo leik mudkipz 2 Redigerat 4 September 2010 av Luminary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.