Svampen2 Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 SÄkerhetsläckan = Att nån har ändrat namnen på vem som betalar för att förlänga gruppen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Nej. Att förlänga i någon annans namn är inte särskillt svårt eller farligt. Redigerat 11 Augusti 2010 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det hade varit värre om man kunde betala i någon annans namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det hade varit värre om man kunde betala i någon annans namn.Precis, men det enda som påverkas är ju att det står en annans användarnamn, även fast han/hon inte har betalat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Joslol bad mig säga detta. "Nu är jag inte längre i gruppen utredning, vilket jag är tacksam för, men mitt lösenord har ändrats så att jag inte kan logga in. Jag vet att Corndog har samma problem, och troligen har flera andra det också. Kan admin vara snäll och ändra tillbaka våra lösenord alt. berätta vilka nya vi har fått om vi nu har bevisats oskyldiga?" Men för i helvete, sluta klaga och bara byt ditt jävla lösenord. Wow, detta har visat hur jävla besatta och desperata folk är med fuska.se Några dagar utan fuska skadar ju dig inte så jävla mycket? Jag blev bara arg varför just jag av alla personer som vart varnad och inte kunnat skriva blivit bannad. Också lite dumt gjort att bara ta KG, ni kunde lägga andra folk utanför i utredningen, dom kan också vara misstänkta så som jag va under "utredning". Btw, har ni en säkerhetsläcka så är det meningen att ni ska ta detta så tyst som möjligt och fixa det, att göra en stor grej om det visar att sidan är sårbar och att vem som helst kommer kunna hacka den. Gz. Redigerat 11 Augusti 2010 av CHORDAZBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Varför blev Crabsex bannad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Varför lägger ingen ner med alla onödiga frågor? Svaren kommer tids nog, admin och moderatorerna har en del att stå i just nu om ingen uppfattat det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Varför blev Crabsex bannad?Kan ju lika gärna varit av en varning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nu är jag tillbaka, yippee! Kan ju lika gärna varit av en varning?Inte så troligt då han varit inaktiv länge och knappast kunnat gjort något för att få en vanlig varning. Varför lägger ingen ner med alla onödiga frågor?Vem är du att bestämma vad som är onödigt? Allt jag ville var att få mitt account tillbaka. Förresten inträffade detta med guggo och admins förlängingar av Kattgruppen långt efter att detta kaos hade börjat, det har inget att göra med allt hets om dataintrång som pågår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag vill ha mer info om dataintrånget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag vill ha mer info om dataintrånget.Enligt Draghon hade någon utomstående fått tillgång till moderator forumet och vissa gruppforum, utan att behöva vara medlem i dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Jag vill ha mer info om dataintrånget.Enligt Draghon hade någon utomstående fått tillgång till moderator forumet och vissa gruppforum, utan att behöva vara medlem i dom. Är det "hackaren" som är väldigt duktig, eller har fuska klara brister i säkerheten? Redigerat 11 Augusti 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg